دانلود و خرید کتاب آسکی پاتولوژی اطلس کلینیکال؛ جلد اول مهدخت عزیزی
کتاب آسکی پاتولوژی اطلس کلینیکال؛ جلد اول اثر مهدخت عزیزی

کتاب آسکی پاتولوژی اطلس کلینیکال؛ جلد اول

معرفی کتاب آسکی پاتولوژی اطلس کلینیکال؛ جلد اول

کتاب آسکی پاتولوژی اطلس کلینیکال؛ جلد اول نوشته مهدخت عزیزی و مارال مختاری همراه با پاسخ‌های تشریحی با هدف آمادگی آزمون‌های شفاهی بورد تخصصی و فلوشیپ منتشر شده است. 

این کتاب یکی از کتاب‌های ویژه آمادگی آزمون‌های تخصصی انتشارات گزینه پارسیان طب است که برای داوطلبین آزمون ارتقاء و بورد تخصصی رشته پاتولوژی تدوین شده است. این کتاب در ۷ فصل شامل : سیستم CNS و غده هیپوفیز ، بیماری های ریوی ، پستان و مجاری تناسلی در خانمها ، مجاری تناسلی در آقایان، کلیه، حالب و مثانه، بیماری های لنف نود، طحال و غده تیموس و فصل هفتم شامل تیروئید، پاراتیروئید و آدرنال است.

گزینه پارسیان طب با سابقه تقریبا ۱۰ ساله خود در زمینه ارائه منابع مطالعاتی ویژه آمادگی آزمون‌های ارتقاء و بورد تخصصی رشته‌های مختلف پزشکی قدمی تاثیرگذار را در حوزه پزشکی کشور برداشته است و اکنون در ۱۴ رشته تخصصی پزشکی، مشغول چاپ و نشر کتاب است.

نظرات کاربران

m.esmaeilinia
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

کتاب کاربردیه،ولی....این قیمت اونم برای نسخه الکترونیکی غیر منصفانه هست....وقتی گروه هدف شما رزیدنتها هستن که حقوق ندارن و کمک هزینه تحصیلی میگیرن که اونم بسیار ناچیزه....برای کتاب الکترونیک رقمی باید گذاشته شه که خریدش هه گیر شه...مثلا ۵۰ هزار

- بیشتر
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

بسیار کاربردی هم برای رزیدنت هم برای پاتولوژیست هایی که مشغول کار هستن 👌🏻منتظر جلد های بعدی هستم

Rec Tor
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

خوب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۳۸۵,۰۰۰
تومان