دانلود و خرید کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا حسین هادی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا اثر حسین هادی‌زاده

کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا

کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا نوشته حسین هادی‌زاده است. کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا را انتشارات سازمان صنایع هوایی منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا

از زمان نگارش سند مهندسی سیستم‌ها 6105-SP/NASA ،به عنوان یک روش نظام‌مند، در سازمان هوایی و فضایی ملی آمریکا (ناسا)،در سال ۱۹۹۵،همراه با بدنه استانداردهای ملی و بین‌المللی، شاهد تکامل سریع مهندسی سیستم بوده‌ایم. تغییرات این حوزه عبارتند از پیاده‌سازی استانداردها در سازمان بین‌المللی استانداردسازی (موسسه مهندسی نرم‌افزار کارنگی ملون ISO9000 استفاده از مدل یکپارچه‌سازی بلوغ قابلیت‌های CMMI به منظور بهبود توسعه و تحویل محصولات، و بررسی تاثیرات شکست در ماموریت‌ها درس آموخته‌های مرتبط با مهندسی سیستم را می‌توان در گزارشاتی که توسط تیم عملیات یکپارچه ناسا NIAT، هیئت نظارت بر سوانح کلمبیا CAIB و گزارشات پیگیری دیاز تهیه می‌شوند، پیدا کرد.

علاوه بر تمامی این فعالیت‌ها، دفتر مهندسی ناسا تلاشهای خود را برای بهبود زیرساخت‌ها و قابلیت‌های کلی مهندسی سیستم جهت مهندسی اثربخش و بهینه سیستم‌های ناسا در راستای تولید محصولات با کیفیت و موفقیت در دستیابی به ماموریت‌ها آغاز نموده است. همچنین سیاست‌ها و الزامات مورد نظر آژانس برای مهندسی سیستم نیز تدوین گردیده است. این کتاب راهنما در واقع کتابچه ارتقاء یافته مورد حمایت معاونت مهندسی سیستم است.

سند 6105-SP در سال ۱۹۹۵،در ابتدا برای جمع‌آوری مفاهیم بنیادی و روش‌های مهندسی سیستم برای کارکنان ناسا، به نحوی که ماهیت سیستم‌ها و محیط ناسا را مشخص کرده باشد، منتشر گردید. این نسخه بازنگری شده از 6105-SP فلسفه اصلی را حفظ کرده، بدنه دانشی مهندسی سیستم این نهاد را ارتقاء داده، خطوط راهنمای کلی را جهت ایجاد درک بهتر بهترین تجارب فعلی این نهاد ارائه داده، و این کتاب راهنما را با سیاست‌های مهندسی سیستم جدید این نهاد هم‌راستا ساخته است.

خواندن کتاب راهنمای مهندسی سیستم ناسا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دانشجویان هوا فضا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۶ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۲۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان