دانلود و خرید کتاب بورس در چند دقیقه مصطفی قویدل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بورس در چند دقیقه اثر مصطفی قویدل

کتاب بورس در چند دقیقه

معرفی کتاب بورس در چند دقیقه

کتاب بورس در چند دقیقه نوشته مصطفی قویدل و مرضیه رضوانی خجسته است. این کتاب مفهوم‌های کلیدی بورس به زبان ساده را به زبان ساده بیان می‌کند.

درباره کتاب بورس در چند دقیقه

فعالیت در بورس و سرمایه‌گذاری یک کار علم است و نمی‌توان بدون آشنایی با آن مفاهیم به موفقیت رسید. از آنجا که نمی‌‌توان مفاهیم مالی را نادیده گرفت، در این کتاب سعی شده است مطالب به صورت کاربردی و مفید باشد. هدف این کتاب آشنایی شما با همۀ ابعاد بورس است. در این کتاب مفاهیم به صورت ساده بیان شده است. در فضای مجازی هم حجم بسیار زیادی به این موضوع اختصاص یافته است که ممکن است موجب سردرگمی مخاطب شود

در فضای مجازی، حجم کل مطالب مشخص نیست، ولی در کتاب حاضر تقریبا به ۲۰۰ موضوع مرتبط پرداخته شده است. بعضی از کتاب‌ها و مطالب، بسیار تخصصی و مختص دانشجویان آموزش عالی و یا کارشناسان و متخصصین بورس و شرکت‌های سرمایه‌گذاری است. بخشی از اطلاعات هم عوامانه و بدون پشتوانه علمی بیان می‌شود. این کتاب برای مدیران، دانشجویان رشته‌های مدیریت، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بورس تنظیم شده است. امید است این کتاب جهت سرمایه‌گذاری بهتر، راهگشا باشد و باعث برداشتن گام‌هایی در راه موفقیت برای علاقه‌مندان به این موضوع شود. در کتاب حاضر از محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و آماری پرهیز ولی به آنها اشاره شده است. با توجه به حجم زیاد مطالب، سعی شده است مطالبی آورده شود که بیشترین ارتباط را با موضوع بورس و سرمایه‌گذاری دارند.

خواندن کتاب بورس در چند دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بورس پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۰ صفحه