دانلود و خرید کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته شرکت اوراکل (مدیریت محصول ODI) ترجمه محمد عالیشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته اثر شرکت اوراکل (مدیریت محصول ODI)

کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته

معرفی کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته

کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته نوشته شرکت اوراکل (مدیریت محصول ODI) است که با ترجمه محمد عالیشاهی و امید بخشی پورچایجان منتشر شده است.

درباره کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته

مخزن انبار داده مهمترین و حساس ترین بخش جهت نگهداری و پردازش داده های تحلیلی و گزارشی در هر سازمان و شرکت‌های مختلف است .هر چه معماری پیاده سازی شده در انبار داده دقیق‌تر و کامل‌تر باشد بالطبع چالش‌های مختلف از جمله کندی سرعت گزارشات، عدم پایداری انبار داده، قابلیت دسترس پذیری داده ها ،سرعت اجرای فرایند های بارگذاری داده ها و موارد دیگر در آن کمتر خواهد بود.

یکی از مهمترین اجزایی که در ایجاد یک انبار داده پایدار و قابل اتکا در هر سازمانی بایستی به ان توجه گردد، فرایند ETL است. در فرایند ETL معیارهای بسیار مهمی جهت موفقیت آن وجود دارد که یکی از آن معیارها، انتخاب ابزار مناسب است و برای انتخاب درست ابزار ETL بایستی مواردی از جمله میزان حجم داده ها، پیچیدگی فرایندهای کسب و کار، سرعت اجرای فرایندهای ETL ، منابع داده ای و موارد دیگر به آن اشاره نمود.

در حال حاضر و مطابق اعلام شرکت گارتنر ابزار ODI 12C جز بهترین ابزارهای ETL در جهان است و معمولا در سازمانها و شرکتهای بزرگ با حجم دیتای بسیار زیاد قابل استفاده است و همچنین این ابزار قابلیت اتصال به انواع مختلف منابع داده ای SQL و NOSQL را دارا می باشد .در این کتاب کلیه مراحل نصب و راه اندازی ابزار ODI 12C در پلتفرم های ویندوز و لینوکس بصورت گام به گام و شماتیک تشریح شده است.

خواندن کتاب نحوه پیاده سازی انبار داده مبتنی بر پلتفرم ODI 12C پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و دانشجویان کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان