دانلود و خرید کتاب پنج گام تا پرواز واقعی بابک رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج گام تا پرواز واقعی اثر بابک رحمانی

کتاب پنج گام تا پرواز واقعی

نویسنده:بابک رحمانی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پنج گام تا پرواز واقعی

پنج گام تا پرواز واقعی کتابی در زمینه موفقیت و نوشته بابک رحمانی است. او در این کتاب از پنج گام اساسی برای رسیدن به آرامش واقعی سخن می‌گوید.

 درباره کتاب پنج گام تا پرواز واقعی

نویسنده در این کتاب پنج گام برای رسیدن بهعزت‌نفس، ارامش و ثروت واقعی برشمرده و از شما خواسته است  اگر قصدتان رسیدن به تندرستی، عشق و ثروت واقعی‌ست و تاکنون وقت و هزینه‌های زیادی را برای این مهم صرف کرده‌اید و به نتیجه‌ی دل‌خواه خود نیز نرسیده‌اید، این گام‌های بسیار مهم و کاربردی را بردارید. او ادعا می‌کند  بعد از طی کردن این مسیر، زندگی‌تان تغییر خواهد کرد. شاهد تحولات باورنکردنی خواهید شد و پس از آن با شوق‌وذوق بیشتری به ادامه‌ی زندگی پر از عشق و برکت خود خواهید پرداخت؛ و همچنین میل به آموزش، کم کردن نواقص شخصیتی، ضعف‌ها و پیشرفت مثبت در شما زنده و پویا خواهد شد.

 این پنج گام عبارتند از :

گام اول: تهیه مکانی مناسب برای جا دادنِ ثروت

گام دوم: جبران خسارت‌های مالی، جسمی، فکری و روحی

گام سوم: تعهد به تقسیم شجاعانه و سخاوتمندانه درآمد

گام چهارم: هدف گذاری

گام پنجم: بررسی امروز و برنامه‌ریزی برای فردا

 خواندن کتاب پنج گام تا پرواز واقعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب پنج گام تا پرواز واقعی

حساب کمک به نیازمندان؛

من به این نتیجه رسیدم که اگر شهامت و شجاعت بخشش سخاوتمندانه را نداشته باشم، نمی‌توانم یک ثروتمند شاد و خوشبخت شوم. متوجه شدم که برخی از مردم با وجود این‌که اهل کمک کردن هستند، حاضرند ساعت‌ها وقت گران‌بهای خود را برای کمک به دیگران بگذارند ولی هنگام کمک‌های نقدی دستشان می‌لرزد. اطمینان دارم که این ترس از بخشش و بیرون‌رفتن پول از جیب یا حسابشان مانع ورود پول لذت‌بخش بیشتری به زندگی ایشان می‌شود.

اعتقاد دارم که هرگاه این روحیه‌ی بخشندگی در وجودمان نهادینه شد، تبدیل به عشقی می‌شود که به‌واسطه‌ی آن عشق تمام موقعیت‌های زیبا را خواهیم دید و زندگی‌مان سرشار از تندرستی، عشق و ثروت می‌شود؛ احساسی که من هم‌اکنون به دلیل اجرای این اصول دارم واقعاً بی‌نظیر و باورنکردنی است که مطمئناً شما نیز آن را تجربه خواهید کرد.

نکته‌ی مهم: اگر احساس کردیم که بخشش این مبلغ برای ما دشوار است، این اقدام زیبا و انسانی را از خانواده‌و نزدیکان نیازمند یا کمی نیازمند خود آغاز می‌کنیم. بعد از مدتی که برای ما سختی‌های دل کندن از این مبلغ مبدل به عشق شد همانند باران با عشق بر همگان خواهیم بارید و صدها برابرش را دریافت خواهیم کرد.

شرح گزینه‌ی ج:

ده درصد برای حساب سرمایه‌گذاری مطمئن؛

ما زین‌پس تعهد می‌دهیم که در کنار پرداخت مخارج ضروری زندگی، لذت و تفریح و کمک به نیازمندان، بدهی خودمان را نیز به آینده پرداخت کنیم. متأسفانه اکثر مردم پس‌انداز کردن را خوب نیاموخته‌اند و تعداد قابل‌توجهی از همان چند درصدی که اهل پس‌انداز هستند، این کار را برای روز مبادا انجام می‌دهند. در چنین حالتی بعد از رسیدن به مبلغی قابل‌توجه، به قول پرفسور محمود معظمی مغزشان آن روز مبادا را پیش کشیده و پس‌انداز خود را از دست می‌دهند.

نکته‌ی بسیار مهم: نباید به‌هیچ‌وجه به این حساب دست بزنید. نه برای درمان و نه پرداخت چک و...

تقویت این حساب جدای از فعل پس‌انداز کردن، یک بازی زیبای روانی برای رساندن شما به استقلال مالی است. شما خود را ملزم به پس‌انداز در هر شرایطی خواهید کرد و مدام بالا رفتن مبلغ این حساب را می‌بینید (هرچند اندک). این تعهد در آینده‌ی نه‌چندان دور شما را به یک استقلال مالی خواهد رساند که در آن روز پول برای شما کار خواهد کرد نه جسمتان.

توجه: مبلغ این حساب را فقط و فقط برای معاملات بدون خطر و پرسود می‌توانید به‌صورت موقت بردارید و بلافاصله بعد از انجام آن معامله، باید سود و مبلغ اولیه را یکجا به حساب بازگردانید.

این روند را تا رسیدن به استقلال مالی، با تعهد و عشق انجام خواهیم داد و بعد از آن، طبق آموزه‌های جدیدمان عمل خواهیم کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان