بریده‌های کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

نویسنده:الن کلین
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۱از ۳۶ رأیخواندن نظرات
به کمک یکی از استادان کالج در «دانشکده ییل دراما» ثبت‌نام کردم. این دورهٔ آموزشی سه‌ساله بود و به مدرک کارشناسی ارشد ختم می‌شد. این مدرسه، در سال اوّل، دوازده دانشجو را پذیرفت و در سال دوّم چهار دانشجو را به این دلیل که گمان می‌کردند بی‌استعدادند، اخراج کرد. من یکی از نخستین کسانی بودم که از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک اخراج شدم. به من گفتند که استعداد ندارم. دیری نگذشت که در شهر نیویورک به کار طراحی صحنه روی آوردم و طی زمانی کوتاه در تلویزیون سی‌بی‌اس طراح صحنه‌ای تمام‌عیار شدم. هم‌شاگردی‌های سابقم در دانشکده ییل هنوز برنامه‌های مدرسه را طراحی می‌کردند و این در حالی بود که من طراح تلویزیون ملی کشور شده بودم. چه‌کسی گفت که من بی‌استعدادم؟ چه‌کسی گفت من هرگز طراح صحنه نخواهم شد؟
مادربزرگ علی💝
رهایی یافتن از آنچه ما را ناراحت می‌کند آن‌قدرها ساده نیست امّا رها نکردن و دست نکشیدن ممکن است از این‌هم دشوارتر باشد.
Arefe
یک‌بار وقتی رابرت بنچلی، طنزپرداز، از باشگاهی واقع در منهتن بیرون می‌رفت به مردی که با لباس اونیفورم کنار در ایستاده بود گفت: «لطفاً برای ما یک تاکسی بگیرید.» مرد پاسخ داد: «می‌بخشید قربان، من دریادار نیروی دریایی هستم» و در این زمان بنچلی پاسخ داد: «پس در این‌صورت برای‌مان یک کشتی جنگی صدا بزنید.»
مادربزرگ علی💝
شما، هر ثانیه از روزتان، انتخابی می‌کنید، اما این انتخاب‌ها تنها دربارهٔ چیزهای مادی نیستند ـ شما، بی‌آنکه متوجه باشید، هربار که به موقعیتی واکنش نشان می‌دهید، آنچه را انتخاب می‌کنید با حالت احساس شما نیز رابطه دارد. ویکتور فرانکل در مورد موضوع انتخاب حرف‌های زیادی دارد. او زمان اسارتش در اردوگاه مرگ نازی‌ها به همراه یک زندانی دیگر همه روزه موضوعی را برای خندیدن انتخاب می‌کردند. این کار به او امید می‌داد که تا روز بعد دوام بیاورد. «همه‌چیز را می‌توان از یک مرد یا از یک زن گرفت، امّا امکان انتخاب را نمی‌توان از کسی گرفت».
مادربزرگ علی💝
اینکه چه می‌کنید، خشمگین می‌شوید یا نمی‌شوید، تأثیرش در جهان به اندازهٔ لیوان آبی است که به آبشار نیاگارا بریزید. چه خشم را انتخاب کنید یا خنده را، تأثیر زیادی در جهان بر جای نمی‌گذارد، با این تفاوت که خنده روز شما را شاد می‌کند و خشم روزگارتان را تیره و تار. وین دایر نویسنده
:)
با رها کردن همه‌چیز درست می‌شود. کسانی‌که رها می‌کنند دنیا را صاحب می‌شوند. اما وقتی تقلا و تلاش می‌کنند، دنیا فراسوی تصاحب کردن است.
A PERSON
من نمی‌گویم که نخواهید از دنیا مکانی بهتر بسازید، اما سر خود را مرتب به دیوار کوبیدن و تلاش برای تغییر دادن چیزی یا کسی که اصلاً تغییرپذیر نیست، تلف کردن وقت و هدر دادن تلاش شماست.
A PERSON
«شما، بله شما، هر کسی که این نوشته را می‌خواند. شما انسانی زیبا، مهربان، شیرین، شگفت‌انگیز و به زبان ساده، در نوع خود بهترین هستید. هرگز این را فراموش نکنید.»
کاربر ۳۱۷۰۶۹۵
وقتی ما از دیگران متنفر می‌شویم، به آنان نیرویی مضاعف می‌دهیم و به آنان امکان می‌دهیم که در خواب ما، اشتهای ما، فشارخون ما، سلامت ما و خوشبختی ما تأثیر بگذارند
گنگ خواب دیده
این کتاب شبیه باتری‌ای است که شارژش را از دست می‌دهد. این یک زنگ بیدارباش است که به شما می‌گوید لازم است روحیه‌تان را، هربار که ناراحت یا خشمگین هستید، شارژ کنید.
شهرزاد بانو😇

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۲صفحه بعد