بریده‌های کتاب شغل دوست‌داشتنی
کتاب شغل دوست‌داشتنی اثر بهنام مرادیان

کتاب شغل دوست‌داشتنی

انتشارات:نشر برسم
امتیاز:
۴.۱از ۱۷ رأیخواندن نظرات
اگر این روایت برای شما هم صادق است، پس شما هم باید برای رسیدن به شغل دوست‌داشتنی‌تان تلاش کنید.
F.B
- شغل ایده‌آل، شغلی است که نه تنها محل درآمد، بلکه همزمان تفریح، دغدغه ذهنی و ماموریت یک فرد در زندگی باشد.
atena
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم سعدی
آیسان فلاح
در جهان پیرامون مجموعه‌ای عظیم از فرصت‌ها، چالش‌ها و نیازها وجود دارد که منتظر برآورده شدن و برطرف شدن هستند. ولی ما تا تمرین نکنیم تا آنها را ببینیم، بی تفاوت از کنارشان می‌گذریم.
محمدرضا میرباقری
توانمندی= استعداد + مهارت + دانش
crazy
واقعیت زندگی این است که بخش کارآمد و پرتاثیر زندگی، تقریبا بین ۲۰ تا ۵۰ سال است و این زمانی است که ما درس می‌خوانیم و کار می‌کنیم. حال آیا می‌توان تصور کرد این هسته ارزشمند زندگی را با کاری که دوست نداریم و ما را آزار می‌دهد، از بین ببریم؟ واقعا ممکن است زمانی که بدنمان می‌تواند با ما همراهی کند را با کاری که دوست نداریم از بین ببریم، بعد در فکر رسیدن به رویاهایمان در سالمندی باشیم؟ تعجب نکنید! این اشتباهی است که بنا به برخی برآوردها بین ۷۰ تا ۸۰ درصد آدم‌ها انجام می‌دهند. حواله کردن کاری که امروز باید انجام داد به آینده‌ای که قرار نیست هیچ‌وقت بیاید.
foad fahmide
۲. پیشرفت شغلی در گرو دوست داشتن کار است. کسی که عاشق کارش است چه برای خودش کار کند چه برای یک بنگاه اقتصادی یا شرکت، یک مزیت و یک امتیاز ویژه است. او برای کارش اشتیاق دارد، مسئولیت‌های بیشتری را می‌پذیرد، خلاقیت به خرج می‌دهد و از خودگذشتگی می‌کند. این فرد می‌تواند به طور پیوسته رشد کند و موجب ارتقای خودش و سازمانش شود.
foad fahmide
آیا از نظر شغلی، به طور کلی و در مجموع، احساس رضایت و موفقیت می‌کنید؟ - آیا شغلتان این حس را به شما می‌دهد که انسان مهمی هستید و تغییری در زندگی دیگران ایجاد می‌کنید؟ - آیا زمانی که تعطیلات به پایان می‌رسد از اینکه باز یک هفته کاری آغاز می‌شود، افسرده هستید؟ - آیا هر روز وقتی صبح از خواب بلند می‌شوید، از اینکه باید سر کارتان بروید احساس رنج و عذاب می‌کنید؟ - آیا برای به پایان رسیدن ساعت‌های کاری در هر روز لحظه‌شماری می‌کنید و چرخش عقربه‌ها را تا رسیدن به ساعت تعطیلی دنبال می‌کنید؟ - آیا وقتی به پایان هفته نزدیک می‌شوید دل‌دل می‌کنید تا هفته زودتر تمام بشود؟ (هفته را به امید پایان هفته سر می‌کنید!)
الهه
چرا داشتن شغل دوست‌داشتنی مهم است؟ ۱. عمر کوتاه است! ما آنقدر زندگی نمی‌کنیم که فرصتی برای بد زندگی کردن داشته باشیم. بخش بزرگی از دوران فعالیت کاری ما به کار کردن می‌گذرد و اگر این دوره برای ما دلپذیر و خوشایند نباشد، یعنی بخش بزرگی از زندگیمان ناخوشایند و آزاردهنده بوده است.
foad fahmide
کسی که کار برایش تفریح نیست، همیشه در سطح انجام وظیفه باقی می‌ماند و هیچگاه تبدیل به «عاشق» کارش نمی‌شود.
atena

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۸۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد