بریده‌های کتاب رابطه‌ها
«ازدواج کن، از این کار پشیمان می‌شوی؛ ازدواج نکن، از این کار هم پشیمان می‌شوی؛ ازدواج بکن یا نکن، به هر حال پشیمان می‌شوی. به حماقت دنیا بخند، که پشیمان می‌شوی؛ برای آن گریه کن، باز هم پشیمان می‌شوی... خودت را دار بزنی، پشیمان می‌شوی؛ خودت را دار نزنی، باز هم پشیمان می‌شوی؛ خودت را دار بزنی یا نزنی، از هر دو کار پشیمان می‌شوی. آقایان محترم، این اصل و اساس زندگی است.»
حسین
بدون کسب مهارت ارتباط درست، هیچ عشق و علاقه‌ای پایدار و مانا نیست.
زینب
هیچ کس نمی‌تواند به اندازهٔ کسی که با او رابطهٔ عاشقانه داریم، ما را ناامید کند ـ چون ما از هیچ کس انتظاراتی در این حد و اندازه نداریم ـ. دلیل اینکه او را عوضی، آشغال، کله‌شق، یا سست‌عنصر صدا می‌زنیم این است که: هنوز به شدت به وی خوشبین و امیدوار هستیم. شدت ناامیدی و آشفتگی به حجم قبلی سرمایهٔ امید ما بستگی‌دارد. امید یکی از عجیب‌ترین هدایای عشق است.
علی غ
انسان کامل و بدون نقص تنها در مدینهٔ فاضله یا آرمانشهر ناکجاآباد یافت می‌شود.
zamani
یک لحظه وقت گذاشتن و یادآوری به خودمان که آدم کامل، ایده‌آل، تکامل یافته و در یک کلام بی‌عیب و نقص اصلا وجود ندارد، همیشه آرامش‌بخش و تضمین‌کننده است.
کنتس مونت کریستو
ما لزومآ عاشق کسانی نمی‌شویم که به شیوه‌های ایده‌آل از ما مراقبت می‌کنند، بلکه ما عاشق کسانی می‌شویم که به شیوه‌های آشنا از ما حمایت و مراقبت می‌کنند.
کنتس مونت کریستو
خلاصهٔ کلام اینکه تصور پذیرش صد درصد به‌وسیلهٔ دیگران به‌ویژه شریک زندگی حتی‌اگر سال‌ها در کنار یکدیگر زندگی کرده باشیم مردود و امری ناشدنی یا محال است.
زینب
حتمآ و بدون هیچ شک و ریبی
پارساالسلطنه
اینکه عشق و محبت، مهارتی است که باید آموخته شود و خلاصه کردن آن در قالب محدود موضوعی حسی کافی نمی‌باشد.
زینب
نکتهٔ مهمتر در رشد عقلی این است که: با دقت و وسواس بیشتری خود را واکاوی کرده و به درون ناخودآگاه خود نگاه منتقدانه‌ای داشته باشیم تا موفق شویم ظرفیت قضاوت خود را بالا برده و در شرایط خاص با عدالت و بی‌طرفی‌و البته داوری ژرف‌تری برخورد کنیم.
زینب

حجم

۲۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۲۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد