دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب) استیو هاروی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب) اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن (خلاصه کتاب)

میکروکتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی به شما یاد می‌دهد که در مقابل عشق مورد علاقه خود چه رفتارهایی را نشان دهید و چگونه به حقیقت درونی آن‌ها پی‌ببرید. استیو هاروی در این میکروکتاب که خلاصه ای از کتاب اصلی است، به خانم‌ها در مورد رازهای درونی و تفکراتی که پشت رفتارهای مردان قرار دارد می‌گوید.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

 درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

هر مردی در زندگی خود به سه چیز نیاز دارد :پشتیبانی، وفاداری و رابطه. همچنین زنان موجودات پیچیده‌ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه می‌خواهند و نیاز دارند را برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند. مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می‌کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می‌رود، خود را آماده نبرد کرده است. مردان همواره باید مراقب و در کمین باشند. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می‌دانید، آنها بیشتر و سخت‌تر تلاش می‌کنند. مردان نیاز دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می‌شود بخواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

اگر دوست دارید درباره دنیای مردان خیلی بیشتر از این‌ها بدانید می‌توانید میکروکتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کن را که چکیده‌ای از مهم‌ترین نکات کتاب استیو هاروی است، بخوانید. هاروی در این کتاب به عنوان یک نمایده از طرف دنیای مردانه شما را با راز و رمزهای مردان آشنا می‌کند. 

 خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت به ویژه بانوان جوان

 درباره استیو هاروی

استیو هاروی  نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

 بخشی از میکروکتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

اینکه ما مردها موجودات ساده‌ای هستیم، درست‌ترین حقیقتی است که می‌تواند وجود داشته باشد. مردان تحت تاثیر عامل مهم به حرکت درمی‌آیند: «چه کسی هستند، چه کار می‌کنند و چقدر درآمد دارند».

در واقع این موضوع دی‌ان‌ای آن‌ها را تشکیل می‌دهد. وقتی هر سه این موارد برای مردان حل شده باشد، به راحتی می‌توانند در مورد موضوعات دیگر و عشق به شما فکر کنند. در غیر این صورت مغزشان اجازه این کار را نمی‌دهد.

این موضوع به دوران کودکی هر مردی بازمی‌گردد. زمانی که پسر بچه هستیم دائم به ما یاد می‌دهند که باید بزرگ شویم، کار کنیم، خانه و خانواده را مورد حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار دهیم، زباله‌ها را بیرون ببریم، وسایلی که اعضای خانواده می‌خرند را با خود حمل کنیم، کارهای سخت مثل برف پارو کردن یا زدن چمن‌های حیاط خانه را انجام دهیم. همه این کارها در اصلی به نام مردانگی خلاصه می‌شود.

اما وقتی بزرگتر می‌شویم، اوضاع سخت‌تر هم می‌شود. دائم به فکر این هستیم که باید کاری داشته باشیم و به درآمد خوبی برسیم. زمانی که در سن ۲۰ سالگی از کارم خارج شدم، اوضاع روحی خوبی نداشتم. حتی نمی‌توانستم خرج و مخارج خودم را تامین کنم، چه برسد به اینکه دنبال عشق و عاشقی باشم.

مدتی گذشت و خانمی که چند مقاله طنز برایش نوشته بودم، کاری به من پیشنهاد داد. در واقع یک باشگاه محلی کمدی بود. در آنجا توانستم با نوشتن مقاله‌هایی کمی پول به دست آورم، ولی آنقدر نبود که مرا راضی کند.

وقتی آن خانم و باشگاه محلی، متوجه استعداد من در کار طنز شدند، به صورت رسمی استخدام شدم. حقوق خوبی می‌گرفتم و این به من اعتمادبه‌نفس می‌داد. حتی یک کارت هم برای خودم چاپ کرده بودم که روی آن نوشته بود: «کمدین استیو هاروی»!

سیستم ما مردها اینگونه است که اگر نتوانیم به این موضوع که چه کسی هستیم، چه شغلی داریم و چقدر درآمد خواهیم داشت بپردازیم، از بین می‌رویم. این موضوع به همه مردها انگیزه می‌دهد تا بتوانند به سایر موضوعات زندگی خود فکر کنند و به رویاهایشان برسند.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

مریم صادقی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

کتاب خوبیه اما کتاب زنان زیرک ب جزئیات بیشتری در روابط پرداخته توصیه میکنم بخونیدش

❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

خواندن کتاب وقت زیادی نمیخواد و به صورت خلاصه شده است، یک نگاه گذرا برای پی بردن به مضمون کتاب کافیست.

آوای زندگی
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

عالی بود 🌼🌼

F Sabity
۱۴۰۰/۰۸/۱۰

درباره این کتاب باید بگم مطالب مفیدی بود اما زیاد به درد ما نمی خورد دلیلش هم این است که فرهنگ ها باهم فرق می کنند مثلا در بخشی از کتاب گفته بود اگر مردی به شما گفت که همش

- بیشتر
شادی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

محتویات کتاب با فرهنگ ما همخوانی ندارد!

کاربر ۲۴۴۲۴۸۱
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

بسیار مفید و مختصر بوده، توصیه میکنم به خانوما

کاربر ۲۰۷۱۴۶۷
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

سلام من این کتابو خریدم وپول ازحسابم برداشته شد ولی برام بازنشد باز نوشته خرید

Sara Kh
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

هزینه رو پرداخت کردم برام بازنمیشه؟؟

atefeh kheirandish
۱۳۹۹/۰۷/۰۶

بنظرم مطالب کتاب خیلی سطحی بود و جا داشت موضوعات بیشتری مطرح و راه حل های بهتری ارائه شود .

businesswoman
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

چکیده ،فشرده و خلاصه وار به رشته تحریر درامده در واقع هر انچه که میدانستم در این کتاب بود نکته نغز و نادری توجهم رو جلب نکرد،کلا یک ساعت وقتتون رو‌میگیره! خواندنش خالی از لطف نیست😉

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
هر چقدر هم قوی هستید، اجازه دهید مرد تلویزیون را جابه‌جا کند، هر چقدر هم پولدار هستید، اجازه دهید مرد بخش مهمی از مخارج شما و خانه را بپردازد، اینگونه مردانگی ما و خانم بودن شما ثابت می‌شود.
کاربر 4748
. از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاده؟ گفت: «دوست ندارم اسباب‌بازی دست کسی باشم. من زندگی خوبی دارم، تنها مردی را می‌خواهم که زندگی و خانواده‌ای با او تشکل دهم و همدیگر را تکمیل کنیم. فکر نمی‌کنم هنوز آمادگی حرفی را که زده‌ای داشته باشی». او رفت و من را تنها گذاشت. تصور اینکه بخواهم با زن دیگری باشم، برایم غیرممکن بود. مارجری به دنبال چنین مردی بود و من هم متوجه شدم که باید برای به دست آوردنش تلاش کنم. او به من فهماند که چه قوانینی دارد و باید براساس آن‌ها عمل کنم. مردها موجودات ساده و منطقی هستند. برای اینکه بتوانند شاد باشند، به زن‌ها نیاز دارند. اگر شما به مردتان بگویید که چه چیزی را دوست دارید یا ندارید، تمام تلاش خود را می‌کند تا خواسته شما را برآورده سازد. صحبت مارجری با من مانند یک اخطار لطیف بود. اگر می‌خواست انگشت اشاره خود را به سمت من بگیرد و با تندی حرف بزند، شاید تصمیم دیگری می‌گرفتم.
زینب
مردها موجودات ساده و منطقی هستند. برای اینکه بتوانند شاد باشند، به زن‌ها نیاز دارند. اگر شما به مردتان بگویید که چه چیزی را دوست دارید یا ندارید، تمام تلاش خود را می‌کند تا خواسته شما را برآورده سازد.
fatemeh_ghafary
اگر هیچ زن غریبه‌ای به نیاز مردان متاهل پاسخ ندهد، روابط در خانواده‌ها پایدارتر خواهد شد.
fatemeh_ghafary
مردها وقتی می‌بینند که زنی برای خودش احترام قائل است، شماره تلفنش را به هر کسی نمی‌دهد، بعد از ساعت مشخصی از شب، به تلفن کسی پاسخ نمی‌دهد، آنجایی که باید جدی است و هر جا که خودش صلاح دید شوخی می‌کند، می‌داند که این زن برای صید نیست و راهش را می‌گیرد و می‌رود.
fatemeh_ghafary
بین دو مرد در نظر بگیرید: مرد اول: «سلام، حالت چطوره، راستی دیدی اون همکارمون همون لباسی که من پوشیدم رو پوشیده»؟ مرد دوم: «دیگه اونو نپوش».
ali karegaran

حجم

۴۰٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۴۰٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان