جملات زیبای کتاب امیلی و جست و جو (کتاب سوم) | طاقچه
تصویر جلد کتاب امیلی و جست و جو (کتاب سوم)subscriptionAvailable

کتاب امیلی و جست و جو (کتاب سوم)

نوع کتاب
۴.۵ امتیاز(از ۱۴۴ رأی)

اشتراک بی‌نهایت چیست؟

٪۳۰ تخفیف اولین خرید کتاب با کد OFF30ic-copy
nastaran
۳۰
اگر چشمت به یک هدف باشد به آرامش می‌رسی
nastaran
۳۰
"هرگز در حضور کسی که مخفیانه عاشقش هستید سکوت نکنید. سکوت همه‌چیز را برملا می‌کند."
raha
۲۶
خدا را شکر ما آدم‌ها توان این را داریم که وقتی مشغول کاری هستیم روحمان را جای دیگری پرواز دهیم
.
۲۱
انتظار برای رسیدن نامه‌ها، همیشه یک‌جور انتظار جذاب و دل‌چسب،‌ اما پرتردید است.
nilooid
۲۰
خیلی‌ها دوستش دارند و خیلی‌ها دوستش ندارند، ولی هیچ‌کس نیست که نسبت به او بی‌تفاوت باشد.
nilooid
۱۶
با این حال آگاهی از تغییر همواره با حسرتی سرد همراه بود که تنش را می‌لرزاند.
درّین
۱۶
هر شب به خودش می‌گفت فردا دیگر طاقتش تمام می‌شود. اما فردا که می‌آمد باز زندگی جریان داشت.
nastaran
۱۴
وقتی داری برای همیشه خداحافظی می‌کنی باید سریع و بی‌مقدمه این کار را بکنی.
shokoufeh
۱۲
می‌دانم همه در زندگی لحظاتی را تجربه می‌کنند که سراسر ناامیدی و بی‌حوصلگی است و زندگی هیچ طعم خوشایندی ندارد. حتی آفتابی‌ترین آسمان هم چند لکهٔ ابر دارد، اما نباید فراموش کنیم که خورشید همیشه هست. چه راحت است فلسفه‌بافی ـ روی کاغذ! (مثال: اگر شما دارید زیر باران خیس می‌شوید، یادآوری اینکه خورشید همیشه هست، می‌تواند خشکتان کند؟) خوب، شکر خدا هیچ دو روزی شبیه به هم نیست!
Alaa
۱۲
امیلی برد استار وقتی از شروزبری به نیو مون برگشت، دورهٔ دبیرستان را پشت‌سر گذاشته بود و افق گسترده‌ای پیش رو داشت
.
۱۱
«باز هم می‌توانم رنگین‌کمان پیدا کنم.»
raha
۱۱
عشق خریدنی یا فروختنی نبود. هدیه بود.
Suny
۹
غم و اندوه، پایدار نیست؛‌ چرا که گذر زمان به ما یاد می‌دهد که همه‌چیز گذراست و اگر به پشت‌سرمان نگاه کنیم از غصه‌خوردن‌هایمان تعجب می‌کنیم.
Alaa
۹
صدایی غم‌انگیزتر از صدای باد و باران‌های شبانه و سرشار از اندوه و دل‌شکستگی و ناامیدی.
bahar.msvnd
۸
ـ مرا می‌بخشی دین؟ ـ چه چیزی را باید ببخشم؟ من عاشق تو هستم و تو عاشق او.
Fereshte10
۸
زندگی دیگر برایم مثل قبل نمی‌شود. یک چیزی از دست رفته. غمگین نیستم. اما انگار زندگی برایم تبدیل به رویدادی منفی شده است.
درّین
۸
عشق هر دومان دست دوم است. مثل سوپ سردی که دوباره گرمش کنند.
ساده بگیر همه چیز را🌿
۸
من و تو می‌خواهیم برای خودمان زندگی کنیم. قرار نیست راه‌رفتن و حرف‌زدن و فکرکردن و نفس‌کشیدنمان را با استانداردهای هیچ قوم و قبیله‌ای هماهنگ کنیم
دردونه
۷
«از وقتی دنیا شروع به چرخیدن کرد و تا وقتی از چرخش بایستد هر آدمی مردش را یا اولش پیدا می‌کند یا آخرش ولی کاش او را از اول تا آخر داشته باشی نه قرضش بدهی، نه قرض بگیری این آرزوی همهٔ دخترهاست اما از عهدهٔ خدایان خارج است.»
Lidi
۷
همیشه کاری را انجام بده که از انجام دادنش می‌ترسی
ساده بگیر همه چیز را🌿
۷
دنیای خیالی‌اش را داشت که همیشه می‌توانست از زندگی یکنواخت و ملال‌آور به آن پناه ببرد و خوشی دل‌چسب و عجیبی را تجربه کند که هیچ ابری آسمانش را تیره نمی‌کرد.
ساده بگیر همه چیز را🌿
۷
چطور می‌توان قبول کرد که رقم‌زدن تقدیر دست خودمان است و آینده با آغوش باز به سویمان می‌آید تا سخاوتش را نثارمان کند؟ یک زمانی همهٔ اینها را قبول داشتم!»
سارا عباسی
۷
خدا را شکر ما آدم‌ها توان این را داریم که وقتی مشغول کاری هستیم روحمان را جای دیگری پرواز دهیم.
Nazanin :)
۶
حتی آفتابی‌ترین آسمان هم چند لکهٔ ابر دارد، اما نباید فراموش کنیم که خورشید همیشه هست.
•Nastaran•
۶
نمی‌دانید چقدر لذت‌بخش است که خوشبختی در دست‌هایت باشد و بتوانی آن را مثل مرواریدی ارزشمند به کسی که انتظارش را می‌کشد تقدیم کنی.»
nastaran
۵
خوب شد بدتر از این نیست."
'f'
۵
وقتی شادی، شب زیباست، وقتی اندوهگینی، آرامش‌بخش است و وقتی افسرده و تنهایی عذاب‌آور است.
کاربر ۲۰۲۰۴۵۹
۵
گاهی لعن و نفرین خداوند برای ما بهتر از لطف و موهبت بندگانش است."
sayna.s
۵
بارها پیش آمد که احساس کردم خدا از من متنفر است،‌ اما حالا دوباره مطمئن شده‌ام که عاشقم است
Marziye Hamidi
۵
غم و اندوه، پایدار نیست؛‌ چرا که گذر زمان به ما یاد می‌دهد که همه‌چیز گذراست و اگر به پشت‌سرمان نگاه کنیم از غصه‌خوردن‌هایمان تعجب می‌کنیم.