بریده‌های کتاب هنر و علم خودشناسی
کتاب هنر و علم خودشناسی اثر پیتر هالینز

کتاب هنر و علم خودشناسی

نویسنده:پیتر هالینز
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵۱ رأیخواندن نظرات
بر اساس مشاهدات، اعتبار تست MBTI چندان بالا نیست و لزوماً نمی‌شود به نتایج آن اعتماد کرد. ممکن است چند بار در مقاطع مختلف این تست را بزنید و هر بار بسته به وضعیت روحی و احساسی‌تان یا شرایطی که در آن هستید نتایج متفاوتی بگیرید. پژوهش‌های دیوید پیتنگر نشان داد که در یک بازه زمانی کوتاه اگر فردی مجدداً در آزمون MBTI شرکت کند به احتمال ۵۰ درصد ممکن است نتیجه‌ای متفاوت با تست اول دریافت کند.
جواد محمدی
فراموش نکنید که پیش‌شرط عشق ورزیدن به دیگران و داشتن ارتباط خوب با آن‌ها این است که اول خودمان را دوست بداریم.
Forest ♂️
افرادی که نسبت به بقیه شادتر هستند همیشه گرایش به رشد کردن و توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌هایشان دارند. آن‌ها دوست دارند بیشتر یاد بگیرند و روزبه‌روز بهتر از قبل باشند.
Forest ♂️
گاهی اوقات بهترین روش برای اینکه به اطلاعات بیشتری در مورد خودمان دست پیدا کنیم این است که از خودمان سوال کنیم و در مورد پاسخ این سوال‌ها بیندیشیم.
Forest ♂️
هیچ شخصیتی بهتر از دیگری نیست اما شخصیت هر کس مجموعه‌ای است از نقاط مثبت و منفی، توانمندی‌ها و ضعف‌ها، نقاط روشن و تاریک.
Forest ♂️
حالا دیگر این مسئله ثابت شده است که هرچقدر دقیق‌تر مشخص کنیم که چه می‌خواهیم و چه کاری را باید انجام دهیم، احتمال انجام شدن آن کار بیشتر می‌شود.
Forest ♂️
صفرای سیاه (طبع سوداوی): افراد این طبقه‌بندی آرام‌ترین طبع از طبایع چهارگانه هستند. آن‌ها افرادی تودار و متفکر هستند، ممکن است گاهی دمدمی مزاج باشند و معمولاً توقعات بالا و کمال‌طلبانه دارند. آن‌ها عاشق لحظات خلوت و تنهایی هستند و قبل از هر تصمیم‌گیری عمیقاً فکر می‌کنند و جوانب را می‌سنجند.
morteza_ja97
دلیل خیلی از افراد برای ازدواج کردن این است: ازدواج می‌کنم چون بقیه هم دارند ازدواج می‌کنند!
Forest ♂️
وظیفه‌شناسی بالا به نوعی یک پیشگیری است چون با کمک آن می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر از وقوع مشکلاتِ آتی جلوگیری کنیم.
Forest ♂️
چه نوع پاداشی هست که بیشترین تلاش را برای رسیدن به آن می‌کنم؟ چه نوع عقوبتی هست که تمام تلاشم را می‌کنم تا دچار آن نشوم؟
Forest ♂️

حجم

۱۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۱۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد