بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید | صفحه ۲۳ | طاقچه
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر ساره حسینی عطار

بریده‌هایی از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

۳٫۷
(۵۳۴)
تقریباً همه انسان‌ها، الگوهای منفی کودکی‌شان را به روش‌های خودکوبنده تکرار می‌کنند. این حقیقتی شگرف است که روانشناسان با آن درگیر هستند. ما به نوعی، در دوران بزرگسالی، شرایطی را خلق می‌کنیم که به شکل قابل توجهی شبیه به شرایط ِ نابودکنندهٔ دوران کودکی ما می‌باشند. تلهٔ زندگی همان راهی است که ما الگوهایمان را در آن بازسازی می‌کنیم.
فرزانه
آنچه برای رشد بدان نیز داریم ۱. امنیت اولیه ۲. ارتباط با دیگران ۳. استقلال فردی ۴. عزت نفس ۵. ابراز وجود ۶. محدودیت‌های واقع‌گرایانه
کاربر ۴۱۱۶۸۳۹
رویکرد تله‌های زندگی، فراهم آورندهٔ تکالیفِ رفتاریِ سازمان‌دهی شده و رویارویی‌های مداومی هستند که به شما در حفظ پیشرفتتان کمک می‌کنند.
naghme
اگر در تلهٔ ترک‌شدن گرفتار هستید، کم پیش می‌آید که روابط عاشقانهٔ شما آرام و باثبات باشد. در عوض، روابط شما همچون یک ترن هوایی پر سرعت و پرپیچ‌وخم می‌باشد.
kiyara
در تمام طول زندگیم سعادتمند از داشتن خانواده‌ای بودم که فارغ از آنچه که پشت سر گذاشتم، می‌توانم همیشه روی تحسین، قوت قلب‌دادن و باور آن‌ها حساب کنم. از پدر و مادرم، پدر بزرگ و مادر بزرگم، برادرم استفان، خواهرم دِبرا و تمام اعضای خانواده بزرگم سپاسگزارم که همیشه تغییرات ناگهانی مرا پذیرفتند. آموختم که هیچ‌وقت چنین حمایتی را بی‌اهمیت نشمارم.
Sav
هِدِر، زنی با ترس‌های فراوان که در فصل اول در مورد او خواندیم، در دوران کودکی مورد حمایت بیش از حد واقع شده بود. والدینش مدام دربارهٔ خطرهای احتمالی به او هشدار می‌دادند چرا که خودشان نیز همیشه نگران چنین خطرهایی بودند. آن‌ها به فرزندشان یاد دادند تا در دنیا احساس «آسیب‌پذیری» داشته باشد.
محمد جواد
تله‌های زندگی را می‌توان از طریق سه ویژگی اساسی تشخیص داد: ۱. آن‌ها الگوها و طرح‌هایی همیشگی هستند. ۲. آن‌ها «خود نابودگر» هستند. ۳. آن‌ها برای بقا می‌جنگند.
phoenix
چرا با فرار از این الگو، زندگی بهتری را بنا نمی‌کنیم؟ تقریباً همه انسان‌ها، الگوهای منفی کودکی‌شان را به روش‌های خودکوبنده تکرار می‌کنند.
phoenix
او با آنچه که می‌خواست ارتباط برقرار نمی‌کرد (با عقاید و الویت‌هایش). او آنچه را که می‌خواست به دیگران نمی‌گفت و در نتیجه وقتی به آن‌ها نمی‌رسید عصبانی می‌شد.
کاربر ۱۳۶۲۶۵۹
راه حل اول: به خودتان یادآوری کنید که «آگاهی» سریع و «تغییر» بسیار آهسته رخ می‌دهد.
کاربر ۱۳۶۲۶۵۹

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲۹ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان