
Mania
۲
این گوشتی که مردم میخورند درد و شکنجه جانوران بیگناه و بیآزار است که نمیتوانند از خودشان دفاع بنمایند. خون ریختهشده آنان فریاد انتقام میکشد و نفرین میفرستد به انسان و ستارهای که روی آن زندگانی میکنیم.
sadrakaveh
۰
و نیز آشکار است که هرگاه همه مردم وادار میشدند حیواناتی را که میخورند با دست خودشان بکشند بیشتر آنان از گوشتخواری دست میکشیدند.