دانلود کتاب صوتی میلو و جورجی با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میلو و جورجی اثر بری گلبریث

دانلود و خرید کتاب صوتی میلو و جورجی

معرفی کتاب صوتی میلو و جورجی

داستان میلو و جورجی نوشته‌ی بری گلبریث، داستان خبر بزرگ و مهمی است که خانم بارنز می‌خواهد به بچه‌هایش، میلو و جورجی بدهد؛ خبری که بچه‌ها را اصلا خوشحال نمی‌کند!

یاسین محمدنیا داستان میلو و جورجی را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را با صدای عارف امیری، مهرانه امروانی و محمد طالشیان می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی میلو و جورجی

خانم بارنز می‌خواهد خبر بزرگ و مهمی به بچه‌هایش میلو و جورجی بدهد. چندسالی می‌شود که همسر خانم بارنز از دنیا رفته است و خانم بارنز به دنبال یک شغل مناسب می‌گردد تا بتواند راحت‌تر از پس خرج و مخارج بربیاید. بنابراین هر روز با دقت روزنامه می‌خواند تا یک روز بالاخره شغلی که می‌خواست را پیدا کرد. فقط اشکال کار اینجا بود که شغلی که خانم بارنز پیدا کرده بود، در شهر دیگری بود. خانم بارنز که حدس می‌زد میلو و جورجی از شنیدن خبر اصلا خوشحال نشوند، برنامه‌ای ترتیب داد و بچه‌ها را به بستنی فروشی بود تا کم‌کم خبر را بهشان بگوید...

کتاب صوتی میلو و جورجی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی میلو و جورجی برای کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جذاب و خواندنی است. همچنین اگر کودکی می‌شناسید که تجربه‌ی مهاجرت دارد، کتاب صوتی میلو و جورجی را به او هدیه بدهید. 

جملاتی از کتاب صوتی میلو و جورجی

میلو و جورجی مشغول خوردن بستنی‌های وانیلی و شکلاتی بودند که خانوم بارنز گفت که یک کار با درآمد بیشتر توی شهر دیگری پیدا کرده و قرار است خیلی زود از اینجا بروند. میلو با شنیدن این حرف خیلی ناراحت شد. پسرک بستنی را روی میز گذاشت و گفت: «ولی من این شهر رو خیلی دوست دارم. اگر از اینجا بریم دیگه هیچ‌وقت آدم خوشحال و سرحالی نمی‌شم. دیگه نمی‌خندم و بستنی هم نمی‌خورم.»

بر خلاف میلو، خواهر کوچک‌ترش، جورجی واکنش کاملا متفاوتی نشان داد و اصلا ناراحت نشد! جورجی گفت: «نگران نباش مامان! برای من که فرقی نمی‌کنه کجا زندگی کنیم. فقط کافیه بستنی فروشی داشته باشه!»

نظرات کاربران

m78sa
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

خیلی خوب بود

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان