دانلود کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما با صدای سارا کمال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما اثر پت وجتا

دانلود و خرید کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما

معرفی کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما

کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما، داستانی نوشته‌ی پت وجتا درباره‌ی یک موش خرما است که یک روز اصلا حال خوشی ندارد اما هیچکدام از دوست‌هایش پیدا نمی‌شوند که به او کمک کنند و کاری را به جای او انجام بدهند. کارن اقوامی داستان تعطیلات آقای موش خرما را به فارسی ترجمه کرده است و ناشر نسخه صوتی آن انتشارات آوا رسا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما

پت وجتا در کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما، داستان یک موش خرما را نوشته است که باید در یک مراسم خیلی مهم شرکت کند. اسم این مراسم گراندهاگ است و خیلی هم ساده است. وقتی مردم در روز گراندهاگ که هوا آفتابی است، بیرون را نگاه می‌کنند، موش خرما از لانه‌اش در زمین بیرون می‌آید و اگر مردم سایه‌اش را ببینند، یعنی زمستان تا شش هفته‌ی دیگر ادامه دارد. موش خرما زندگی عادی‌ای دارد اما آن روز اصلا حال خوبی ندارد. دنبال کسی میگردد که بتواند مراسم را به جای او اجرا کند اما کسی را هم پیدا نمی‌کند...

کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما، برای کودکانی که سال‌های مدرسه‌شان را می‌گذرانند، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی از کتاب صوتی تعطیلات آقای موش خرما

خانم خرگوشه چمدانش را باز کرد و یک جلیقه‌ی خوشگل در آورد. آن جلیقه را به آقای موش خرما داد و گفت: «این مال پدربزرگم بود، این را به تو میدم تا بتونی در مراسم بپوشی‌اش. آقای موش خرما جلیقه را پوشید و تشکر کرد و رفت. او توی راه به آقای لاکپشت سری زد و بهش گفت: «سلام آقای لاکپشت. شما به جای من توی مراسم گراندهاگ شرکت کنین؟ خیلی کار آسونیه. فقط باید از لونه‌ی من بیرون بیاین و به جمعیت سلام کنین!»

لاکپشت جواب داد: «خیلی دوست دارم این کار را بکنم اما من از توس سوراخ ورودی خونه‌ات نمی‌تونم رد بشم و لاکم گیر می‌کنه...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان