دانلود کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته با صدای عادله نهاوندیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته اثر جودی یانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته

معرفی کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته

کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته اثر جودی یانگ، از افسانه‌های آسیای شرقی است که به سبب نزدیکی فرهنگی با کشور ما، می‌تواند برای کودکان فارسی زبان بسیار دلچسب باشد. یاسین محمدنیا این اثر را به فارسی ترجمه کرده است و ناشر آن انتشارات صوتی آوا رسا است.

درباره‌ کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته

کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته، داستان و ماجراهای زندگی دو پسر با تفاوت‌های بسیار را روایت می‌کند. پسر اول، پسر پادشاه است که در نه سالگی پدرش را از دست می‌دهد اما به زودی پادشاه می‌شود. هو وان پسر دیگر است. او با پدربزرگش زندگی می‌کنند و در باغچه‌ی خانه‌شان کدوهایی می‌کارند. این کدوها را کسی نمی‌خورد اما با پوست آن‌ها می‌تون کلی وسیله مثل کاسه، ملاقه و قاشق درست کرد و در بازار فروخت.

کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته برای کودکانی که به مدرسه می‌روند و همچنین نوجوانان جذاب و شنیدنی است. اگر به افسانه‌های باستانی آسیای شرقی علاقه‌مند هستید، شنیدن داستان هو وان و اژدهای خفته، برایتان دلنشین است.

جملاتی از کتاب صوتی هو وان و اژدهای خفته

یک شب طوفان شدیدی آمد و باران زیادی زد.

«باغچه داره پر از آب میشه! باید یک چارچوب بسازیم و نذاریم که کدوها خیس بشن! وگرنه همه‌شون می‌پوسند»

«تو داخل خونه بمون. خودم این کار رو انجام میدم!»

«نه! هردو باید پاشیم تا مطمئن بشیم که کدوها سالم می‌مونند یا نه.»

باران به کدوها آسیبی نزد اما پدربزرگ را از پا انداخت. پیرمرد که سرما خورده بود تمام بدنش می‌لرزید و رنگ صورتش پریده بود. هو وان دستش را گرفت و پیرمرد روی تشکی که کنار آتش پهن بود، خوابید. باران پنج روز بارید. هو وان هر روز کدوها را بررسی می‌کرد و از سبزی‌های باغجه برای پدربزرگ، سوپ درست می‌کرد.

هوا آفتابی شد و خورشید، قطره‌های آب روی برگ‌ها را مثل دانه‌های الماس، روشن کرده بود فصل پاییز آمد و هو وان همچنان تنهایی به کارهای باغچه می‌رسید. بعد از گذشت چند روز پدر بزرگ به سختی بلند شد و هو وان را صدا زد: «دیشب ماه کامل بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان