دانلود خلاصه کتاب صوتی کار عمیق + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه کتاب) اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی کار عمیق (خلاصه کتاب)

کال نیوپورت در کتاب صوتی کار عمیق از مجموعه نانوکتاب سبکتو، می‌گوید که «تمرکز» در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است.

این کتاب از زمان انتشار در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و آمازون قرار گرفته است.

اغلب، افرادی را که چندین کار همزمان انجام می‌دهند، تحسین می‌کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌مان را بیشتر، و در وقتمان صرفه‌جویی کنیم. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد؛ هیچ نتیجه مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! چرا بدون کار عمیق و متمرکز، نمی‌توان به نتایج آن‌چنانی رسید؟ در اقتصاد فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.

چرا کار عمیق مهم است؟ دو دلیل برای ارزشمندی کار عمیق وجود دارد. اولین مورد، مربوط به یادگیری است. ما در دوران اقتصاد اطلاعاتی (Information Economy) زندگی می‌کنیم که وابسته به سیستم‌های پیچیده‌ای است که به سرعت در حال تغییرند. بنابراین برای ارزشمند ماندن در اقتصادمان، باید بر هنر یادگیری مطالب پیچیده با سرعت بالا تسلط داشته باشید. این امر مهم، نیاز به کار عمیق دارد. اگر این توانایی را پرورش ندهید، به احتمال زیاد از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب خواهید ماند. دومین دلیل برای ارزشمند بودن کار عمیق، این است که انقلاب شبکه‌های دیجیتال، تاثیرات مثبت و منفی دارد. اگر بتوانید چیز مفیدی خلق کنید، دسترسی به مخاطب آن (به عنوان مثال، کارفرمایان یا مشتریان) اساساً بدون محدودیت است. عاملی که پاداش مادی و معنوی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، اگر چیزی که تولید می‌کنید متوسط باشد، پس به مشکل برخواهید خورد، زیرا پیدا کردن جایگزین بهتر در اینترنت برای مخاطبان شما بسیار آسان است. صرف نظر از اینکه برنامه‌نویس کامپیوتر باشید یا نویسنده، بازاریاب، مشاور و یا کارآفرین، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی که می‌توانید را تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

خلاصه کتاب صوتی کار عمیق

در کتاب صوتی کار عمیق پروفسور کال نیوپورت توضیح می‌دهد که چطور با چند فعالیت ساده می‌توانید تمرکز و کار عمیق را بخشی از زندگی روزمره‌تان کنید.

خواندن کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن این کتاب برای همه در هر سن و جایگاهی خوب است چون مسلما همه ما در بخشی از زندگی روزمره نیاز به تمرکز و انجام کار عمیق داریم.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت استاد دانشگاه علوم رایانه‌ای در دانشگاه جورج تون است. او به عنوان نویسنده‌ای که روی تاثیر فناوری بر جامعه متمرکز است، شناخته می‌شود. کال بیش از ۶ کتاب و چندین تحقیق و نظریه در مورد کار عمیق و کم کردن دیجیتال در زندگی دارد.

درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

m.norouzi
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

خلاصه بدی نبود. اما علی بندری تو پادکست بی پلاس بهتر خلاصه کرده بود

زهرا
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

خیلی خلاصه بود اینترنتم قطع کردن دسترسی به هیچ چیز امکان پذیر نیست باعث تاسفه

imanfire2
۱۴۰۰/۱۲/۱۰

بنظرم واقعا اینو نباید خرید من هم اینو خوندم هم مال علی بندری در بیپلاس واقعا ۱۰ به ۱۰۰ است.دم علی بندری گرم.

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان