دانلود کتاب صوتی قدر خودتان را بدانید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدر خودتان را بدانید اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدر خودتان را بدانید

معرفی کتاب صوتی قدر خودتان را بدانید

«قدر خودتان را بدانید» اثر جول اوستین واعظ آمریکایی است. او در این اثر قصد دارد به شما یادآوری کند ارزش شما از جانب خداوند می‌آید و شما حق ندارید در حق خود ظلم یا به خود بی‌احترامی کنید. فرصت‌هایتان را برای زندگی بهتر از دست بدهید و خود را بی‌استعداد تلقی کنید. به یاد داشته باشید که خداوند شما را یک شاهکار خلق کرده است، شما منحصر به فرد هستید، خداوند شما را دست‌چین کرده است، هرگز فرد دیگری مانند شما خلق نخواهد شد، سر خود را بالا بگیرید، اعتماد به نفس داشته باشید، شما فوق‌العاده و عالی خلق شده‌اید. جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمد. او نویسنده هفت کتاب پرفروش موفقیت و رشد فردی نیویورک تایمز و واعظ ارشد بزرگترین کلیسای جهان (لیکوود) است.
معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

سيمين
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

بسیار عالی. هم متن کتاب، هم صدای گوینده فوق‌العاده است.

soul
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

فوقالعاده بود مختصر، مفید و با گویندگی ه عالی بسیار الهام بخش 💐💐😍😍😍🌷🌷🌷🙏🙏🙏

کاربر 7475033
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

همیشه کتاب‌های انگیزشی کلی راهکار عملی به آدم میدن ولی این کتاب فقط با‌ گفتن اینکه واقعا کی هستیم یک دریچه جدیدی از خودشناسی رو به روی آدم باز میکنه گویندش هم‌عالی بود

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان