دانلود کتاب صوتی شکستگی های اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس با صدای حسین حیدری + نمونه رایگان
کتاب صوتی شکستگی های اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس اثر فرزاد وثوقی

دانلود و خرید کتاب صوتی شکستگی های اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس

معرفی کتاب صوتی شکستگی های اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس

کتاب صوتی «شکستگی اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس» ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیص فرزاد وثوقی و محمدرضا رزاق اف است. انتشارات رزیدنت‌ یار این کتاب صوتی را با گویندگی حسین حیدری منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شکستگی اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس

شکستگی اطفال، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس ویرایش سال ۱۴۰۲ و براساس ROCKWOOD CHILDREN 2020 است. سؤالات جمع‌آوری‌شده در این کتاب به‌همراه پاسخ‌های تشریحی آن‌ها به داوطلبان آزمون کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌‌دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی شکستگی اطفال ، اندام فوقانی ۲ ـ فصل ۱۶ : شکستگی های کاپیتلوم و لترال کندیل دیستال هومروس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی را دارند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۱,۰۰۰
تومان