دانلود رایگان کتاب صوتی مژه‌های سوخته با صدای کیوان همتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مژه‌های سوخته اثر حامد کلاهدوز

دانلود و خرید کتاب صوتی مژه‌های سوخته

معرفی کتاب صوتی مژه‌های سوخته

کتاب صوتی مژه‌های سوخته نوشته حامد کلاهدوز و باصدای کیوان همتی منتشر است که به روایات زندگی فرمانده شهید جوان، یوسف کلاهدوز می‌پردازد. این اثر، اولین کتابی است که در آن، فرزند یک شهید به نگارش زندگی‌نامه پدر خود پرداخته است.

درباره کتاب مژه‌های سوخته

یوسف کلاهدوز در ۱ دی ۱۳۲۵ در شهر قوچان متولد شد. پس از دریافت مدرک دیپلم متوسطه، در سال ۱۳۴۴ وارد دانشگاه افسری ارتش شد، از جمله اقدامات کلاهدوز پس از وقوع انقلاب، مشارکت در تشکیل سپاه پاسداران و راه‌اندازی واحدهای آموزشی سپاه بود، همچنین وی در تدوین اساسنامه این نهاد نیز نقش داشت. این کتاب به زندگی این شهید بزرگوار می‌پردازد. 

فرماندهان و تصمیم گیران در هر جنگی به دلیل نقش و تأثیری که در خلق حادثه‌های میدان‌های نبرد دارند، همیشه مورد توجه‌اند. جنگ‌ها معمولا با نام فرماندهان بزرگ شناخته می‌شوند و نام فرماندهان بزرگ یادآور جنگ‌های بزرگ است. در جنگ‌ها به طور معمول به دلیل این که فرماندهان باید بنا به ضرورت توانایی‌های لازم از جمله مهارت، تجربه و تخصص داشته باشند، فرماندهان اصلی از میان قدیمی‌ترها انتخاب می‌شوند، اما در جنگ هشت ساله‌ عراق علیه ایران، موقعیت ویژه‌ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این قاعده را به هم زد و فرماندهان بزرگ جنگ از میان کسانی برخاستند که بیش‌ترشان نه سابقه‌ نظامی‌گری به مفهوم عام آن را داشتند و نه سن‌شان در آستانه‌ میان‌سالی بود.

این کتاب به زندگی یکی از فرماندهان و افراد تاثیرگذار در دوران جنگ می‌پردازد. 

شنیدن مژه‌های سوخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخ معاصر و تاریخ دفاع مقدس از این کتاب لذت خواهند برد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد