دانلود و خرید کتاب ۶۰ سالگی جرمی کنت ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۶۰ سالگی اثر جرمی کنت

کتاب ۶۰ سالگی

معرفی کتاب ۶۰ سالگی

کتاب ۶۰ سالگی نوشته جرمی کنت و ترجمه مریم تقدیسی، به این سوال پاسخ می‌دهد: حالا که شصت ساله شده‌اید چه کارهایی می‌توانید بکنید؟

درباره کتاب ۶۰ سالگی

اگر شما هم فکر می‌کنید ۶۰ سالگی آغاز پیری است، اگر فکر می‌کنید با پیر شدن باید با اتفاقات خوب زندگی خداحافظی کنید و اگر فکر می‌کنید دیگر قرار نیست لحظات خوبی داشته باشید، این کتاب را بخوانید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید به این سن به چشم یک ماجراجویی و یک نقطه عطف در زندگیتان بنگرید. کارهایی را انجام بدهید که تا پیش از آن انجام نداده بودید و از زندگیتان لذت ببرید. 

کتاب ۶۰ سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌شان هستند، جذاب و خواندنی است.

بخشی از کتاب ۶۰ سالگی

ناراحت نشوید اگر بعضی از دوستان جدیدتان شبیه به هیچ‌یک از دوستانی که تا آن زمان داشته‌اید، نباشند. وقتی از جیمز آجیت منتقد تئاتر، در سنین بین ۵۰ تا ۶۰ سالگی پرسیدند چرا بیشترِ وقتش را با موسیقی‌دانی عجیب و غریب سپری می‌کند پاسخ داد: « چون مزخرفاتش، با مزخرفات من جور است ».

یاد بگیرید بیشتر به حرف‌های دوستان و اقوامتان گوش کنید.

«آدم کسل‌کننده کسی است که وقتی شما دلتان می‌خواهد به حرف‌هایتان گوش کند، حرف بزند».

امبروز بیرس

اگر فرزندانتان در حال ترک خانه هستند، بگذارید بروند و به وجودشان افتخار کنید. آن‌ها هم حق زندگی دارند.

رفتن فرزند از خانه بسیار غم‌انگیز است، ولی نکات مثبتش را هم در نظر بگیرید. یک اتاق اضافی برای انجام کارهایی که دوست دارید! آن را به یک استودیو برای نقاشی، یا یک اتاق مطالعه برای نوشتن اولین داستانی که این همه سال می‌خواستید بنویسید، تبدیل کنید.

مرتب کردن اتاق فرزند و پاکسازی آن سخت است. خیلی هم بی‌رحم نباشید. یادگاری‌هایی را که دیگر نمی‌توانید جایگزینی برایشان پیدا کنید، نگه دارید. حتی اگر لازم است یک اتاق دیگر را به نگهداری از آن‌ها اختصاص دهید!

در نامه‌ای برای فرزندتان بنویسید در شصت سالگی مهم‌ترین چیزهایی که یاد گرفته‌اید کدامند.

اسباب‌بازی‌های فرزندتان را دور نریزید. سادگی و قدمت آن‌ها و این واقعیت که متعلق به « مامان یا بابا » بوده، برای نوه‌هایتان بسیار جذاب خواهد بود (و شما هم بالاخره این فرصت را به دست می‌آورید که قوانین بازی‌های آن‌ها را یاد بگیرید).

وقتی بچه‌ها از خانه می‌روند، فکر کنید فقط برای یک سال رفته‌اند، نه برای همیشه. آن‌ها برمی‌گردند.

همچنان فرزندانتان را در جریان زندگیتان قرار دهید. آن‌ها را محرم اسرار خود بدانید. درباره تغییراتی که می‌خواهید در زندگیتان ایجاد کنید، با آن‌ها حرف بزنید.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۰۴۹۱۷
۱۴۰۰/۰۲/۰۹

کتاب مفیدی نبود. انگار تیتر روزنامه و مجله های سلامتی رو در کنار هم قرار داده باشند. یک سری جمله دستوری تیتر وار با موضوعات و مفاهیم بسیااار ساده و پیش پا افتاده که همش میگن :»اینکار را بکنید ،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۲۵,۵۰۰
۵۰%
تومان