دانلود و خرید کتاب راهنمای درمان دلشکستگی کتی رنتزنبرینک ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای درمان دلشکستگی اثر کتی رنتزنبرینک

کتاب راهنمای درمان دلشکستگی

معرفی کتاب راهنمای درمان دلشکستگی

کتاب راهنمای درمان دلشکستگی نوشته کتی رنتزنبرینک و ترجمه مریم اصغرپور، شامل راهکارهای عملی برای مبارزه با اتفاقات ناگوار گذشته است. 

درباره کتاب راهنمای درمان دلشکستگی

کتاب راهنمای درمان دلشکستگی نوشته کتی رنتزبرینک راهکارهای عملی برای مبارزه با اتفاقات ناگوار گذشته دارد. اما این به چه معناست؟ نباید فراموش کنیم که همه ما در زندگی با شکست رو به رو می‌شویم. همه ما عزیزانمان را از دست می‌دهیم، ضربه‌های عشقی می‌خوریم و با این حال زندگی ادامه پیدا می‌کند. ما باید یاد بگیریم که چطور با اتفاقات بدی که در زندگی برایمان رخ می‌دهند، کنار بیاییم. قرار است بیاموزیم که چطور زمانی که در شرایط سخت روحی و روانی قرار داریم، زندگی را از نو ببینیم و شادی را در لحظات خاص زندگی پیدا کنیم.

 این کتاب به ما کمک می‌کند تا با اتفاقات و رخدادهایی که در گذشته برایمان رخ داده‌اند، کنار بیاییم. یاد می‌گیریم که چطور برای عزیزان از دست رفته سوگواری کنیم، چطور برای اتفاقات بد زندگی تاسف بخوریم و بعد از آن دوباره به زندگی عادی که داشتیم برگردیم. 

راهنمای درمان دلشکستگی هدیه‌ای بی‌نظیر برای تمام افرادی است که روزهای سختی را می‌گذرانند و نیاز به روزنه‌های امید و شادی دارند. این اثر می‌تواند به یکی از کتاب‌های تاثیرگذار در زندگی شما بدل بشود به این دلیل که از دل  تجربه بیرون آمده است و حال و هوایتان را درک می‌کند. 

کتاب راهنمای درمان دلشکستگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به هر دلیلی در زندگی احساس ناکامی، دلشکستگی، اندوه از دست دادن عزیزان و ... را تجربه کرده‌اید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با این واقعه کنار بیایید و از آن بگذرید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۸۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
۱۵,۵۰۰
۵۰%
تومان