دانلود و خرید کتاب جرأت داشته باش (خلاصه کتاب) فردریک فانژه ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرأت داشته باش (خلاصه کتاب) اثر فردریک فانژه

کتاب جرأت داشته باش (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب جرأت داشته باش (خلاصه کتاب)

در میکروکتاب جرأت داشته باش اثر فردریک فانژه، روش‌هایی برای افزایش اعتماد‌به‌نفس فرامی‌گیرید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. 

 درباره میکروکتاب جرأت داشته باش

اگر به دنبال پیدا کردن ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای رسیدن به اعتمادبه‌نفس هستید، میکروکتاب جرأت داشته باش آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. 

جرأت داشته باش به شما یاد می‌دهد که باید با شناخت نقاط ضعف و قوت خود، عملکرد ذهنی‌تان را تغییر دهید و با مثبت‌اندیشی، از درون به اعتمادبه‌نفس دست پیدا کنید. استفاده از داستان‌های واقعی از افراد مختلف باعث شده تا خواننده بتواند حداقل با یکی از این شخصیت‌ها همذات پنداری داشته باشد و راه‌حل‌هایی برای افزایش اعتمادبه‌نفس پیدا کند.

خواندن میکروکتاب جرأت داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که فکر می‌کنند در زندگی به جرأت و جسارت بیشتری نیاز دارند تا بتوانند اهداف خود را دنبال کنند مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

 درباره فردریک فانژه

دکتر فردریک فانژه نویسنده، پژوهشگر و روانشناس فرانسوی است. او بعد از این که به صورت تخصصی در رشته روانشناسی و عصب‌شناسی تحصیل کرد، به انتشار مقالات در برترین نشریه‌های دنیا روی آورد. دکتر فانژه به صورت تخصصی روان درمانی بیماران مختلف را انجام می‌دهد. او کتاب‌های مختلفی را به چاپ رسانده که مهم‌ترین و معروف‌ترین آن جرأت داشته باش است. این کتاب او با استقبال بی‌نظری روبرو شده و به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده است.

 بخشی از میکروکتاب جرأت داشته باش

اگر در زندگی‌تان دچار کمبود اعتمادبه‌نفس باشید، این موضوع روی روابط شخصی، زندگی کاری و روابط اجتماعی شما تاثیر منفی می‌گذارد. دائما در رنجی قرار می‌گیرید که نمی‌دانید باید برای کاهش این رنج چه کاری انجام دهید. همین موضوع نشان می‌دهد که قبل از به کارگیری راه‌حل‌هایی برای کاهش ضعف در اعتمادبه‌نفس باید با ساز و کارهای آن به خوبی آشنا شوید. این شناخت به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که در چه مسیری قرار دارید و برای بهبود اعتمادبه‌نفس خود چه کاری باید انجام دهید.

کمبود اعتماد به نفس، چگونه زندگی شما را از بین می‌برد؟ طبیعتا اگر به دنبال بررسی عواقب خطرناک اعتمادبه‌نفس در زندگی‌مان باشیم، این موضوع خود را به صورت‌های ناملایمی نشان می‌دهد. یعنی عواقب کمبود اعتمادبه‌نفس سنگین است. می‌خواهید کاری را انجام دهید، اما انجام نمی‌دهید، می‌خواهید به جلو حرکت کنید، اما هزاران دلیل و بهانه برای متوقف شدن پیدا می‌کنید. به همین دلیل دائما در ترس، نگرانی و عدم‌رضایت از خود به سر می‌برید. گاهی هم دیگران را دلیل نرسیدن‌های خود می‌دانید. به هر حال احساسی که دریافت می‌کنید، شکست است.

این شکست‌ها باعث شدت گرفتن کمبود اعتمادبه‌نفس در شما می‌شود. افرادی که دچار این مشکل هستند، هممیشه یک تصویر منفی از خودشان دارند و این تصویر را در هر شرایط و موقعیتی با خودشان حمل می‌کنند. این ساز و کارهای کمبود اعتمادبه‌نفس، قدرت تغییر و تحول دارند و می‌توانند شما را وارد ابعاد جدیدی از زندگی کند.

نظرات کاربران

Ramtin
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

من نسخه اصلی کتاب رو یه بار خوندم یعنی افتضاح در افتضاحه فقط مثال میزنه از مریضاش😑😑😑 غیر مفید ترین کتابی که تا حالا خوندم

reza
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

چرا داخل توضیحات نوشتین 210 صفحه ولی کلا 95 تا صفحه نداره

آسمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

از نظر من در حد میکرو کتاب نبود و اطلاعات خیلی جامع تر و کامل تر و مفید تری داشت با اینکه من قبلا در مورد اعتماد به نفس کتاب هایی خونده بودم ولی مطالب بیشتری هم از این کتاب

- بیشتر
کاربر ۲۸۷۱۷۰۳
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

خوبه بخونید نسخه صوتیش رو من اعتماد به نفسم رفته بالا

کاربر ۳۲۴۸۸۸۷
۱۴۰۲/۰۳/۲۸

سلام،شنیدم...عالی بود

کاربر 5000506
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

عالی بود

Tina Gharib
۱۴۰۱/۰۵/۲۹

بسیااارعاالی

گریندل‌والد
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

توصیه های جالب و کاربردی برای بالابردن اعتماد نفس و شناخت و برطرف نمودن عوامل پایین بودن اعتمادنفس بیان شده است.

احمدیان
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

عالی بود

کاربر 5831238
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

اگه فکر میکنید که فقط با خواندن یک کتاب اعتماد بنفس را بدست میاورید سخت در اشتباهید باید بتوانید به تکنیک های آن عمل کنید و آنقدر تمرین کنید که کاملا به آن مسلط شوید.اعتماد بنفس ذاتی نیست،اکتسابی است.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
اعتمادبه‌نفس فقط در عمل کردن است که رنگی از واقعیت را به خود می‌گیرد.
کاربر ۴۲۹۹۴۵۵
همیشه امکان تغییر وجود دارد و هر روز می‌توانید متولد شوید.
کاربر ۴۲۹۹۴۵۵
وقتی روی اعتمادبه‌نفس خود کار کنید، آرامشی را تجربه خواهید کرد که همیشه آرزویش را داشتید.
سودا
پژوهشگران ثابت کردند که اگر بتوانید به دیگران کمک کنید و آن‌ها هم به شما کمک کنند، به افسردگی مبتلا نمی‌شوید.
کاربر ۴۲۹۹۴۵۵
اعتمادبه‌نفس وابسته: برخی مواقع افراد تنها وقتی اعتمادبه‌نفس دارند که بتوانند در روابط‌شان با دیگران به موفقیت برسند. یعنی تنها در صورتی می‌توانید به انسان خوب و موفقی تبدیل شوید که تایید دیگران را بگیرید. از این رو همیشه باید خوب بودن و وفاداری خود را به دیگران ثابت کنید.
گریندل‌والد
باشید و صدای انتقاد کننده درونی‌تان را پایین بیاورید. این صدا را جز شما کس دیگری نمی‌شنود.
کاربر ۷۲۰۱۶۶۷
دائم به خودتان می‌گویید که نمی‌توانید. - به این نیاز دارم که دیگران من را دوست داشته باشند. - من موجود بی‌خاصیتی هستم. - هیچ وقت نباید اشتباه کنم و همیشه باید در هر کاری که انجام می‌دهم، بهترین باشم. - به تنهایی نمی‌توانم از پس تصمیم‌گیری برآیم. - من دائم باید نگران همه موضوعات این جهان باشم. - مردم از نظر من مشکوک هستند و دائم باید شکاک باشم.
سودا
وقتی به یک مهمانی دعوت می‌شوید، از دیگران سوال می‌کنید که دقیقا چه کسانی به این مهمانی دعوت شده‌اند، بدون شناخت قبلی وارد هیچ مکانی نمی‌شوید یا وقتی قرار است که یک سخنرانی داشته باشید، ساعت‌ها تمرین می‌کنید، چون می‌خواهید تا پایان سخنرانی همه چیز خوب پیش برود.
کاربر ۶۵۱۶۳۷۴
اگر طرف مقابل دائم در مورد موضوعی اصرار کرد، احساس خود را بیان کنید و بگویید: «اصرار شما من را اذیت می‌کند، لطفا این کار را تمام کنید». شاید ناراحت شود، اما این ارتباطی با شما ندارد.
roya

حجم

۵۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۵۸٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان