دانلود کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین با صدای سعید گرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

معرفی کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین، نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری، اثری عالی درباره‌ی پرورش و تربیت فرزندان است. 

سعید گرامی و عزیزالله سمیعی کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین را به فارسی برگردانده‌اند. شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی این اثر را با صدای مصطفی هرآیینی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

تربیت و پرورش فرزند، یکی از پر چالش‌ترین کارها است. اما اگر والدین تصمیم بگیرند فرزندانی تربیت کنند که خشمگین نباشند، خود را به چالش واقعی دعوت کرده‌اند. درست است که خشم یکی از احساسات طبیعی بشری است. اما باید راه‌های کنترل و غلبه بر آن را باید آموخت. برای والدین یکی از بزرگترین چالش‌ها این است که کودک عصبانی خود را آرام کنند و از او بخواهند با حرف زدن، مشکلش را بیان کند. بهرحال باید راهکاری برای آموزش کنترل و مدیریت خشم وجود داشته باشد. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین از روش‌هایی صحبت کرده است که به والدین کمک می‌کند تا بتوانند با کمترین میزان تنش بین خود و فرزندشان، او را کودکی غیر خشمگین بار بیاورند. 

کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین برای تمام والدین، کتابی عالی و کاربردی است. اگر به مباحث روانشناسی کودک علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین می‌تواند کتاب جذابی برای شما باشد. 

بخشی از کتاب صوتی ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین

پدر و مادر بودن کار آسانی نیست. مخصوصا که رشد عاطفی فرزندتان مطرح باشد. همه‌ی نوزادان زندگی را با خشم شروع می‌کنند. اگر یک مادر یا پدر باشید، خیلی خوب با گریه‌ی خشمگین نوزادتان که هنگام گرسنگی، تنهایی یا درد سر می‌دهد، آشنا هستید. گریه راهی است که او بدون استفاده از کلمه به شما می‌گوید من یه چیزی می‌خوام. هرچه گریه بلندتر باشد، معلوم است که نیاز بچه بیشتر و فوری‌تر است. وظیفه‌ی شما، حداقل از دید بچه این است که این نیاز را هرچه که هست، برطرف کنید. شما چه خوشتان بیاید و چه نیاید، کلید مدیریت خشم بچه‌ی خودتان هستید. 

نظرات کاربران

Fahime Moghaddasi
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

سلام. ممنون بابت کتاب. خوندنش کمک کنندست. ولی به نظرم اومد خیلی کوتاهه. دنباله داره؟

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان