دانلود و خرید کتاب فیل‌ ها و ناکیتای نگهبان بل ریچاردسون ترجمه مینا میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فیل‌ ها و ناکیتای نگهبان

کتاب فیل‌ ها و ناکیتای نگهبان، داستان زیبایی نوشته‌ی بل ریچاردسون، ماجرای دختر جوانی به نام ناکیتا است که کارش مراقبت از فیل‌ها است. می‌توانید کتاب فیل‌ها و ناکیتای نگهبان را با ترجمه‌ی مینا میرزایی بخوانید.

درباره‌ی کتاب فیل ‌ها و ناکیتای نگهبان

شما چقدر دربارهی فیل‌ها می‌دانید؟ می‌دانید فیل‌ها کجا زندگی می‌کنند؟ غذایشان چیست؟ فیل‌ها چطوری زندگی می‌کنند؟ تنها یا همراه با خانواده و گله‌شان؟

بل ریچاردسون در کتاب فیل‌ها و ناکیتای نگهبان، در قالب داستانی شیرینی و خواندنی بچه‌ها را با زندگی حیوانات و به خصوص فیل‌ها آشنا می‌کند. کتاب فیل‌ها و ناکیتای نگهبان ماجرای ناکیتا است. دختر جوانی که کارش مراقبت از فیل‌ها است. او در داستانش، فیل‌ها و ناکیتای نگهبان، چیزهای زیادی را درباره‌ی زندگی فیل‌ها به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب فیل‌ ها و ناکیتای نگهبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب فیل‌ها و ناکیتای نگهبان برای کودکان پیش از دبستان و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، کتابی خواندنی و جذاب است. 

بخشی از کتاب فیل ‌ها و ناکیتای نگهبان

ناکتیا نگهبان حیوانات است و از آن‌ها مراقبت می‌کند. او شغلش را خیلی دوست دارد و هر روز از حیوانات مراقبت می‌کند. ناکتیا همه حیوانات را دوست دارد اما به فیل‌ها بیشتر از بقیه علاقه دارد. ناکتیا از دیدن فیل‌هایی که خرطومشان را در هوا می‌چرخانند و در گل‌ها پا می‌کوبند وگرد و غبار به اطراف می‌پاشند لذت می‌برد.

بچه فیل‌های ناکتیا مریض شده‌اند و نیاز به مراقبت دارند. او از آن‌ها مراقبت می‌کند تا حالشان بهتر شود. یکی از فیل‌ها پایش آسیب دیده است و فیل دیگری پوستش زخم شده است و این فیل مریض شده است. 

امروز حال هر سه بچه فیل بهتر شده است و خوشحال هستند. آنها می‌توانند به جنگل برگردند و با هم بازی کنند. ناکتیا و سه بچه فیل در حال قدم زدن در جنگل هستند و از دور یک خانواده فیل را می‌بینند. بچه فیل‌ها و فیل‌های بزرگ‌تر بعد از مدت‌ها دوری دوباره همدیگر را می‌بینند...

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۳

این کتاب آموزنده به زبانی ساده و قابل فهم به کودکان طریقه حفظ محیط زیست را می آموزد. پیشنهاد می کنم مطالعه شود.

vania
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

کتاب جالبی نیست اما به عنوان ۲۰۰۰تومان می ارزه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان