دانلود کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند با صدای دلارام شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند اثر دیوید دی. برنز

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند

کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند نوشته دکتر دیوید برنز کتابی با موضوع شناخت درمانی است که مهارت‌های جدید درمان اضطراب بدون مصرف دارو و بر پایه شناخت‌درمانی را شرح داده است. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای دلارام شکوهی منتشر شده است.

به کمک مهارت‌های شناخت‌درمانی جایی برای ناامیدی و ناتوانی، حال بد، احساسات و هیجانات منفی از قبیل اضطراب، فشارهای روانی، خشم، کینه، افسردگی، احساس گناه ناسالم، خفت، خجالت و فقدان اعتماد به نفس و احترام به خود باقی نمی‌ماند. از مزیت‌های شناخت‌درمانی ارائه بی‌شمار آزمونهای روانی برای اندازه‌گیری حال و روحیه مراجعان آن است، که معروف‌ترین آن آزمون افسردگی آرون بک است. فایده مهم دیگر در شناخت‌درمانی، تشویق مراجعان و طرفداران آن به خودشناسی است، به خصوص خودشناسی علمی . شناخت درمانی مزیت های یدیگری هم دارد که با خواندن این کتاب به تمام آنها پی خواهید برد.

درباره کتاب صوتی وقتی اضطراب حمله می‌کند

در کتاب وقتی اضطراب حمله می کند، دکتر دیوید برنز روش هایی را مطرح می‌کند که با به کارگیری آنها بتوانید از شدت اضطراب بکاهید و در کنار آن به هدف مهم‌تری دست پیدا کنید که تحول طرز فکر و احساس شماست. او در این کتاب اول از همه اصول مواجهه با اضطراب و راه‌های تشخیص و شناخت نوع ان را مطرح می‌کند. در فصل دوم درباره اضطراب و تفاوتش با افسردگی سخن می‌گوید و از فصل سوم به بعد وارد بحث اختلال اضطراب و راه‌های برخودر و مقابله با آن می‌رود و الگوهایی اعم از شناختی، احساسی و الگوهای متعدد دیری برای مقابله با آن معرفی می‌کند.

شنیدن کتاب وقتی اضطراب حمله می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در مدیریت استرس دچار مشکل هستید و به دنبال راه نو و علمی برای مبارزه با آن می‌گردید و اگر نیازمند آنید که برای رفع اضطراب‌های دائمی خود نوع نگاهتان را به زندگی تغییر دهید این کتاب قطعا می‌تواند کمک‌کننده باشد.

جملاتی از کتاب وقتی اضطراب حمله می‌کند.

اغلب اوقات، احساسات منفی به شکل یک بسته‌بندی خالص و مشخص عرضه نمی‌شوند. در واقع، معمولا اضطراب و افسردگی دست در دست یکدیگر حرکت می‌کنند. با این حال، این احساسات با هم تفاوتهای عمده دارند. اضطراب ناشی از احساس خطر کردن است. تا زمانی که به خود نگویید اتفاق وحشتناکی در شرف وقوع است، مشوش نمی‌شوید. برای مثال، اگر می‌ترسید در نقطه مرتفعی قرار بگیرید و با این حال از یک سراشیبی در کوهستان به سمت بالا حرکت می‌کنید، احتمالا دچار وحشت‌زدگی می‌شوید. زیرا با خود می‌گویید هرلحظه ممکن است سربخورید و به پایین سقوط کنید.

برعکس، وقتی احساس افسردگی می‌کنید، احساس می‌کنید آن تراژدی که انتظارش را می‌کشیدید پیشاپیش اتفاق افتاده است. احساس می‌کنید قبلا از صخره به پایین سقوط کرده‌اید، دست و پایتان شکسته و امیدی به بهبودی ندارید. احساس افسردگی و تکدر خاطر می‌کنید، احساس می‌کنید که روحیه‌تان را باخته‌اید. به خود می‌گویید که بی‌ارزش هستید، یک شکست‌خورده و ناکام هستید. احساس می‌کنید به آن خوبی که قرار است باشید، نیستید. علاقه‌تان را به زندگی از دست می‌دهید، علاقه‌تان را به دیگران از دست می‌دهید. احساس می‌کنید فعالیتهایی که زمانی از آنها لذت می‌بردید، دیگر لذت‌بخش نیستند. دیگر چیزی شما را به هیجان نمی‌آورد. احساس می‌کنید کلافه شده‌اید. می‌خواهید دفع‌الوقت کنید. بدترین بخش افسردگی احساس یأس و نومیدی کردن است. احساس می‌کنید شرایط هرگز تغییر نخواهند کرد، احساس می‌کنید که برای همیشه مفلوک و مستأصل خواهید بود.

نظرات کاربران

ariya
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

سه دقیقه نمونه گذاشتید یک دقیقش موسیقیه؟

zeynab
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

یکی‌از بهترین کتابها در حیطه‌ی اضطراب هست و نظرات راجب سرعت گوینده هم مثبت نبود ولی راه حلش اینه که سرعت مطالعه رو روی 0.8 تنظیم کنید.

mahsaazar
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

گویندگی عالی

کاربر 4215826
۱۴۰۱/۰۴/۰۳

افتضاح سرعت خوندن بسیار بالا بدون مکث درست بر سر عنوان ها و کلمات اصلا متوجه متن نمیشوید به زبان المانی خونده میشد فهمش بیشتر بود

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۶۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۶۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان