دانلود کتاب صوتی هنر همیشه برحق بودن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر همیشه برحق بودن اثر آرتور شوپنهاور

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر همیشه برحق بودن

معرفی کتاب صوتی هنر همیشه برحق بودن

آرتور شوپنهاور فیلسوف بزرگ آلمانی در کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن روش‌هایی را معرفی می‌کند که با افراد با به‌کارگیری آن‌های در هر مجادله‌ای فارغ از درستی یا نادرستی موضع خود پیروز می‌شوند. این کتاب توسط عرفان ثابتی به فارسی ترجمه شده و علیرضا آرا گویندگی آن را برعهده داشته است. نوین کتاب گویا کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن را تهیه و منتشر کرده است.


درباره کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن، اثر آرتور شوپنهاور شامل روش‌هایی است که افراد با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانند پیروز هر بحثی باشند. شوپنهاور در این کتاب می‌گوید در هر بحثی یک موضع حق وجود دارد، اما متاسفانه افراد به‌جای آنکه به‌دنبال کشف حق باشند به‌دنبال اثبات ادله خود هستند. بنابراین بسیار پیش می‌آید که در یک مجادله طرف ناحق با داشتن ادله قوی‌تر طرف حق را مغلوب می‌کند. با خواندن این کتاب خواهید آموخت که افراد از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند تا یک برهان غلط را صحیح جلوه دهند.

شنیدن کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن به شما کمک می‌کند تا اگر در بحثی فردی خواست تا از روش‌های غیر معمول برای پیروزی در یک بحث استفاده کند، متوجه شده و جلوی چنین اتفاقی را بگیرد. بنابراین شنیدن کتاب صوتی همیشه بر حق بودن را بهبه تمامی شما خوانندگان پیشنهاد کنیم، به‌شرط آنکه از راهکارهای ارائه شده برای برنده شدن در جدالی که خود نیز می‌دانید در آن محق نیستید استفاده نکنید. 

درباره آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور فیلسوف بزرگ آلمانی در سال۱۷۸۸ در لهستان به دنیا آمد. پدر وی هلندی و مادرش آلمانی بود. زمانی که شوپنهاور ۱۷ سال داشت پدرش خودکشی کرد. مادر شوپنهاور نویسنده بود و به گفته خود آرتور شوپنهاور علاقه چندانی به پسرش نداشت، شوپنهاور ابتدا در دانشگاه مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شد، سپس بهآموزش علوم طبیعی پرداخت و در نهایت نیز وارد حوزه فلسفه شد و دکترا خود را در این رشته گرفت.

آرتور شوپنهاور اولین و مهم‌ترین کتاب خود را در سن ۳۰ سالگی با عنوان جهان چونان اراده و تصور به رشته تحریر درآورد، اما این کتاب در آن دورهبا استفبال چندانی روبرو نشد و همین امر موجب شد که وی از اندشمندان زمان خود برنجد. وی در سال‌های بعد مدتی به تدریس در دانشگاه مشغول شد، اما ضدیت وی با هگل سبب شد تا بسیاری از دانشجویان که علاقه‌مند به هگل بودند استقبالی از شوپنهاور نکنند و وی پس از ۲ ترم از تدریس در دانشگاه استعفا داد. 

در میان‌سالی اقبال به شوپنهاور روی آورد. وی در سن ۵۰ سالگی رساله درباره آزادی اراده آدمی را منتشر کرد که موفق به کسب جایزه کانون شاهنشاهی دانش­های نروژ شد. در ادامه رساله دو مساله‌ بنیادین فلسفه‌ اخلاق این فیلسوف جایزه آکادمی کپنهاگ را کسب کرد. باوجودی که شهرت دیر به سراغ این فیلسوف آمد اما امروز آرتور شوپنهاور را یکی از بزرگترین فیلسوفان اروپا می‌دانند.

جملاتی از کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

هنر مجادله عبارت است از هنر مباحثه به گونه ای که شخص فارق از درستی یا نادرستی موضعش از آن عقب نشینی نکند. ممکن است به طور عینی حق با کسی باشد اما باوجود این از دید ناظران و گاهی از نظر خودش شکست بخورد. برای مثال ممکن است من در دفاع از ادعای خود برهانی اقامه کنم و خصم آن برهان را رد کند و بنابراین به نظر برسد که ادعای مرا رد کرده است. با این همه ممکن است براهین دیگری هم وجود داشته باشد که من ازآن‌ها غافل بوده‌ام، مسلما در این صورت من و خصمم جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنیم. او پیروز می‌شود گرچه در واقع موضع نادرستی دارد.

اگر خواننده بپرسد چنین چیزی چطور امکان پذیر است در جواب خواهم گفت این صرفا ناشی از دنائت فطری طبیعت بشری است. اگر طبیعت بشری پست نبود، بلکه کاملا شریف بود می‌بایست در هر مباحثه‌ای فقط در پی کشف حقیقت بودیم. نمی بایست کمترین اهمیتی می‌دادیم که حق با ماست یا با خصم ما. می بایست این مساله را بی اهمیت و یا به هرحال حائز اهمیت ثانویه تلقی می‌کردیم ولی در شرایط فعلی دل‌مشغولی اصلی همین است. «برای شنیدن جملات بیشتری از کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن نمونه فایل صوتی را رایگان دانلود کنید.»

معرفی نویسنده
عکس آرتور شوپنهاور
آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۷۸۸ در شهر دانزیگ در پادشاهی پروس (گدانسک در لهستان امروزی) از پدری هلندی و مادری آلمانی متولد شد. پدرش -که متأثر از اندیشه‌های ولتر بود و از حکومت نظامی‌گر پروس نفرت داشت- بازرگانی آزاده و فرهیخته و مادرش، نویسنده‌ای شناخته‌شده بود. بنیان زندگی مشترک هاینریش فلوریس شوپنهاور و یوهانا هنریته تروزینر چندان مستحکم نبود، چراکه در عین حال که هر دوی آن‌ها جزء طبقه‌ی مرفه و از روشن‌فکران جامعه‌ی خود به شمار می‌رفتند، اختلافات بسیاری با یکدیگر داشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد