دانلود و خرید کتاب شکستگی های اطفال اندام تحتانی (1403) ترجمه فرزاد وثوقی
تصویر جلد کتاب شکستگی های اطفال اندام تحتانی (1403)

کتاب شکستگی های اطفال اندام تحتانی (1403)

معرفی کتاب شکستگی های اطفال اندام تحتانی (1403)

کتاب الکترونیکی شکستگی اندام تحتانی (۱۴۰۳) نوشتهٔ فرزاد وثوقی در انتشارات رزیدنت‌یار به چاپ رسیده است. این کتاب جلد ۱۷ و همراه با سؤالات آزمون ارتقاء و بورد تخصصی ویژهٔ آمادگی آزمون‌های ۱۴۰۳ است.

درباره کتاب شکستگی اندام تحتانی (۱۴۰۳)

کتاب شکستگی اندام تحتانی (۱۴۰۳) مجموعه‌ای کامل از آخرین اطلاعات به‌روز‌شدهٔ مربوط به درس پزشکی ارتوپدی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است.  این اثر همچنین شامل مجموعه‌ای کامل از فصول به همراه سؤالات ارتقا و بورد تخصصی است.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب شکستگی اندام تحتانی 3 (۲۰۲۰) مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب شکستگی اندام تحتانی (۱۴۰۳) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ کتاب شکستگی اندام تحتانی (۱۴۰۳) به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

قیمت:
۷۳۵,۰۰۰
تومان