دانلود و خرید کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست معصومه لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست اثر معصومه لطفی

کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست

نویسنده:معصومه لطفی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست

کتاب اندیشه‌های مثبت‌گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست نوشتۀ معصومه لطفی در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست

کتاب اندیشه‌های مثبت‌گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست، به بررسی و تحلیل کتاب‌های مصطفی رحماندوست بر اساس روانشناسی مثبت‌گرا پرداخته است. روان‌شناسی مثبت‌گرا یکی از شاخه‌های علم روانشناسی است که در عصر جدید ظهور کرده و به بسط هیجانات مثبت می‌پردازد تا بتواند با آن سدی بسازد در برابر مشکلات و افکار منفی. فعالیت و تخصص مصطفی رحماندوست در حوزۀ کودک و نوجوان علتی بود تا نویسنده این شاعر را برای بررسی مولفه‌های مثبت‌گرایانه در اشعارش انتخاب کند؛ زیرا کتاب‌های او نکات تربیتی و انگیزشی مثبت و امید در دل خود جای داده و برای کودک و نوجوان پنجره‌ای به امید و رشد و تعالی است. این پژوهش با توجه به نظریۀ اندیشۀ مثبت‌نگری مارتین سلیگمن به تعریف اندیشۀ مثبت‌نگر و بیان مولفه‌های اندیشه‌های مثبت‌گرایانه و تبیین و تحلیل این اندیشه‌ها در اشعار رحماندوست پرداخته است.

خواندن کتاب اندیشه های مثبت گرایانه در اشعار مصطفی رحماندوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران پژوهش‌های ادبی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مصطفی رحماندوست

مصطفی رحماندوست در ۱ تیر ۱۳۲۹ در همدان به دنیا آمد. او شاعر، قصه‌نویس و مترجم کتاب‌های کودکان و نوجوانان است. وی پس از کسب مدرک کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی، به عنوان کارشناس کتب خطی در کتابخانه مجلس شروع به کار کرد.

در ادامه به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر سروش کودک و نوجوان به فعالیت پرداخت. همچنین رحماندوست به مدت ۳ سال مدیر کل دفتر مجامع و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران بوده است. افزون بر این، مدرس داستان‌نویسی و ادبیات کودکان و نوجوانان در دانشگاه‌ و مدیر گروه شکوفه (بخش کودکان و نوجوانان) انتشارات امیرکبیر نیز بوده است.

مصطفی رحماندوست بیش از ۱۱۶ اثر به‌صورت مجموعه داستان و مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان در کارنامه خود دارد. او اکنون در کتابخانه ملی مسئولیت بخش کودکان و نوجوانان را به عهده دارد و به کار تدریس داستان‌نویسی مشغول است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان