دانلود و خرید کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ مهدی قربانی فشتالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ اثر مهدی قربانی فشتالی

کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱

معرفی کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱

کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ نوشتۀ مهدی قربانی فشتالی و رضا کریمی و پوریا ملکی در انتشارات گچ به چاپ رسیده است. این کتاب، مجموعه سؤالات دورۀ بیست‌وهفتم تا سی‌وسوم المپیاد شیمی است که تیمی از برگزیدگان المپیادی این رشته آن را تألیف کرده‌اند.

درباره کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱

اگر هدفی درست و حساب‌شده دارید باید دقیق و با برنامه‌ریزی پیش بروید. ابزارهای زیادی برای رقابت و برنده شدن در این مسیر وجود دارد. دربارۀ رشتۀ شیمی باید گفت که آن را نمی‌توان به‌صورت منفعل یاد گرفت؛ زیرا بدون برخورد با مسائل چالش‌برانگیز گوناگون، راهی برای آزمودن فهم یک موضوع وجود ندارد. توانایی حل مسئله بهترین تأیید برای داشتن مهارت در آن موضوع است.

کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ را تیمی پرانرژی از المپیادی‌های شیمی تألیف کرده‌اند. این کتاب، پرسش‌های مرحلۀ اول المپیاد شیمی را پاسخ داده است و می‌توان از آن هم به‌صورت شبیه‌ساز و هم به‌صورت طبقه‌بندی شده استفاده کرد. 

مؤلفان کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ پیشنهاد کرده‌اند که برای بهره‌گیری کامل از پرسش‌ها به‌سرعت سراغ پاسخ‌ها نروید؛ یعنی اگر بار اول نتوانستید آن‌ها را حل کنید، یک بار دیگر تلاش کنید. زمانی هم که مسئله را حل کردید آن را با شیوۀ حل آن در کتاب مقایسه کنید. این کتاب از دورۀ بیست‌وهفتم المپیاد در ۱۳۹۵ آغاز می‌شود تا دورۀ سی‌وسوم آن که مربوط به ۱۴۰۱ است.

کتاب، مجموعه‌ای خوب و به‌روز از پرسش‌های المپیاد است که بعد از سال‌ها، تألیف شد و می‌تواند خلاء قدیمی بودن کتاب‌های المپیادی در رشتۀ شیمی را که آخرین آن‌ها مربوط به ۱۰ تا ۱۵ سال پیش هستند، جبران کند.

خواندن کتاب مرحله اول المپیاد شیمی ایران از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به داوطلبانی که برای المپیاد شیمی آماده می‌شوند توصیه می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان