دانلود و خرید کتاب مربی خود باشید تا موفق شوید هوارد گوتمن ترجمه کلارا مهرانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مربی خود باشید تا موفق شوید

«مربی خود باشید تا موفق شوید» نوشته‌ی هاوارد ام گاتمن است. گاتمن مؤسس اصلی شرکت توسعه استراتژی‌های گاتمن است(GDS)، یک شرکت مشاور مدیریت است که متخصص مربی‌گری اجرایی، خرید تیم‌های دارای عملکرد عالی و آموزش ارتقاء مدیریت است. این کتاب به هفت مرحله از پیشرفت غیرمنتظره در زندگی شغلی و زندگی شخصی می‌پردازد.

این کتاب برعکس بسیاری از کتاب‌های محرک به شما توصیه می‌کند که چگونه شغل یا زندگی شخصی خود را ارتقاء دهید، این کتاب پل ارتباط‌دهنده شغل و زندگی است تا بدین‌وسیله به اصلاح عملکردتان کمک کند تا درآمد بهتر یا زندگی بهتری داشته باشید.

کتاب «مربی خود باشید تا موفق شوید»، برای تعداد زیادی از کسانی که می‌خواهند با اصلاح رفتار یا تغییر رفتارهایی که مانع پیشرفت کار و زندگی آن‌ها شده است، آینده تازه‌ای برای خود بسازند، نوشته شده است، یکی از قضیه‌های مهم و اثبات‌شده این کتاب آن است که برای رسیدن به هدف نهایی‌تان، به عامل یا برنامه بیرونی نیاز نیست- بلکه این خودتان هستید که باید نهایت سعی ممکن را در این جهت به عمل آورید. اولین و مهم‌ترین چیز تحول درونی است؛ کسی که نقش ستاره اصلی را بازی می‌کند خود شما هستید. خودمربی‌گری روشی است که شما را نسبت به شناخت خودتان و تسلط بر خودتان متعهد می‌سازد و همان‌گونه که زیرنویس این کتاب توصیه می‌کند به‌شکل غیرمنتظره در کار و زندگی روزمره موفقیت کسب می‌کنید.

نظرات کاربران

moradi
۱۳۹۶/۰۶/۲۴

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۰۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان