دانلود و خرید کتاب تبر دانلد ای. وست لیک ترجمه محمد حیاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبر اثر دانلد ای. وست لیک

کتاب تبر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تبر

کتاب تبر نوشتهٔ دانلد ای. وست لیک و ترجمهٔ محمد حیاتی است. انتشارات نیلوفر این رمان را که نشان می‌دهد چگونه فردی عادی و مسئول، به جنایتکاری خون‌ریز بدل می‌شود، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تبر

کتاب تبر نوشتهٔ دانلد ای. وست لیک است که برخی او را یکی از مهم‌ترین نویسندگان قرن بیستم می‌دانند. او در طول ۶۰ سالْ بیش از ۱۰۰ رمان در ژانر‌های گوناگون و تعداد بسیاری ناداستان نوشت. تخصص اصلی این نویسنده، جنایی‌نویسی بود. اهل کتاب، آن‌هایی که رمان «جنایت و مکافات» را خوانده‌اند، بی‌تردید پس از دیدن روی جلد رمان وست‌لیک، شخصیت اصلی اثر فئودور داستایفسکی را به یاد خواهند آورد، اما «برک دوور»، شخصیت اصلی رمان تبر، آدم‌کش نیست. او مدیری کاربلد و موفق است که پس از ۲ دهه کار مستمر در کارخانهٔ کاغذ‌سازی، به‌بهانهٔ کاهش هزینه‌ها اخراج شده است. این شخصیت داستانیْ به‌دلیل بیکاری همسر، خانه، بیمه، هویت و اقتدار مردانه‌اش را از دست می‌دهد. او برای له‌کردن حریفان و به دست‌آوردن شغل، تن به کاری عجیب می‌دهد؛ به قتل.

کارآگاهان در جست‌‌و‌جوی «برک دوور» هستند.

خواندن کتاب تبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

برای آنکه بدانید چگونه فردی عادی و مسئول، به جنایتکاری خون‌ریز بدل می‌شود، باید این رمان جنایی را بخوانید.

بخش‌هایی از کتاب تبر

«راستش تا به حال آدم نکشته‌ام، مرتکب قتل نشده‌ام، جان کسی را نگرفته‌ام. عجیب این‌که، یک‌جورهایی، به خودم می‌گویم کاش درباره‌ی این موضوع با پدرم حرف می‌زدم، چون او تجربه‌اش را داشت، چیزی که توی دنیای تجارت به‌ش می‌گوییم سابقه در حوزه‌ی تخصصی؛ توی جنگ جهانی دوم سرباز پیاده‌نظام بوده.»

*

«خونه‌ش رو که می‌گشتیم، پر از اسلحه بود. یه چیزی می‌گم یه چیزی می‌شنوین. شاید دو‌جین اسلحه‌ی جورواجور. حالا هم داریم با گلوله‌هایی که دستمونه مقابله‌شون می‌کنیم، ولی فکر کنم آلت قتاله رو دور انداخته باشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان