دانلود و خرید کتاب موفقیت در سایه نور محمدرضا معصومی گودرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت در سایه نور اثر محمدرضا معصومی گودرزی

کتاب موفقیت در سایه نور

معرفی کتاب موفقیت در سایه نور

کتاب الکترونیکی «موفقیت در سایه نور» نوشتهٔ محمدرضا معصومی گودرزی با ویراستاری زهره چگنی در انتشارات اردوی سوره چاپ شده است. این کتاب راهنمای رسیدن است به آنچه رسیدنی است. کتاب موفقیت در سایه نور با استفاده از آیات قرآن، راه‌ها و موانع رسیدن به موفقیت را شرح داده است.

درباره کتاب موفقیت در سایه نور

موضوع این کتاب اصول رسیدن به مراحل چهارگانهٔ موفقیت (هدف، عمل، مراقبت، صبر) است که با تمرکز بر آموزه‌های قرآن کریم نگاشته شده است. تقریباً ۳۰ سال است که مردم ایران با کتاب‌های خودسازی و اصول موفقیت خو گرفته و اتفاقاً این‌گونه کتاب‌ها همیشه پرفروش بوده‌اند؛ ولی مشکلی در این میان وجود دارد. بافت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ما با کشورهایی که این‌گونه کتاب‌ها در آن تولید می‌شوند فرقِ اساسی دارد. برای نمونه ارتباط‌گیری با جنس مخالف در کشور ما تابع مذهب و اجتماع است یا تغییر شغل در کشور ما به این راحتی‌ها نیست و هرکسی جرئت تغییر آن را ندارد.  نویسندهٔ کتاب موفقیت در سایه نور پس از تحقیقات فراوان و مطالعهٔ آثار روان‌شناسی مختلف دریافت که قرآن مجید اولین کتابی است که به‌طور واضح و روان به اصول موفقیت پرداخته است. او نتیجهٔ تحقیقات و آموخته‌هایش را در این کتاب گرد آورده است.

کتاب موفقیت در سایه نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به توسعهٔ فردی به کمک آموزه‌های دینی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب موفقیت در سایه نور

«کسب موفقیت در دنیای امروز پیچیده‌تر از دوران گذشته است؛ زیرا شرط اول موفقیت در زمان فعلی پیروزی بر اضطراب است. اضطرابی که نه علت آن وقایع مادی قابل ملموس، بلکه ترس‌هایی است که قابل‌دیدن و شنیدن نیستند. اضطراب که به‌حق باید آن را طاعون قرن حاضر نام گذاشت، ناشی از دوندگی برای رسیدن به موقعیت‌هایی است که همه برای رسیدن به آن‌ها یک دوی ماراتن راه انداخته و هرکسی به سهم خود خواهان اول شدن است. زندگی فعلی ما حدیث مشقتی ست از اول صبح هنگامی‌که تازه از خواب برمی‌خیزیم و غروب که به منزل برمی‌گردیم. موفقیت امروزی در گِرو کنار زدن اضطرابات و ترس‌های موهومی است که از اولین روز مدرسه تا گرفتن بالاترین مدارج تحصیلی بر ما هجوم می‌آورد. البته موفقیت دوران ما ازلحاظی خیلی روان‌تر از گذشته است. اکنون ما محدودیت‌های دوران قبل را نداریم. در گذشته امکان جهش برای یک فرد تقریباً محال بود. مردم در شغل پدران خود درجا می‌زدند و معدود انسان‌هایی به‌مراتب بالا می‌رسیدند. تعریف موفقیت آن‌چنان گسترده و فراگیر است که خیلی سخت می‌توان آن را در کلمات تعریف نمود. شاید بهترین تعریف از موفقیت رسیدن به اهداف موردنظر برای نوع بشر باشد. هر انسانی در این کره‌ی خاکی دارای موازین و اهداف موردنظر خود است. رسیدن به این اهداف، موفقیت محسوب می‌شود که شامل؛ اهداف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است. در این طیف رسیدن به رتبه تک‌رقمی کنکور تا کسب بهترین مراتب تقوا و عرفان قابل‌تعریف است. اگر جمعیت کره زمین را ۷ میلیارد نفر حساب کنیم، موفقیت برای هرکدام از این انسان‌ها قابل‌سنجش است. می‌دانم کسانی که این کتاب را در دست گرفته‌اند تاکنون شاید ده‌ها کتاب اصولِ موفقیت را مطالعه کرده‌اند، ولی تاکنون نتیجه‌ی قابل‌لمسی برای آنان پدیدار نشده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۳۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان