دانلود و خرید کتاب پول آنتونی رابینز ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول اثر آنتونی رابینز

کتاب پول

معرفی کتاب پول

خلاصه‌کتاب پول نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب هفت راهکار برای آزادی مالی به شما ارائه می‌دهد.

درباره خلاصه‌کتاب پول

چگونه آزادی مالی به دست آورید؟

همهٔ ما از اهمیت و نقش پول در زندگی آگاه هستیم. ما برای رفع ابتدایی‌ترین نیازهای خود به پول احتیاج داریم و این واقعیت که همه‌ٔ ما به دنبال پول هستیم و برای به‌دست‌آوردن آن تلاش می‌کنیم، انکارناپذیر است.

مهم نیست چقدر برای پول درآوردن کار و تلاش می‌کنید. اگر می‌خواهید به آزادی مالی دست یابید، در واقع پول باید برای شما کار کند. اگر پولی را که به دست آورده‌اید به حال خود رها کنید، خیلی زود آن را خرج می‌کنید و هیچگاه به آزادی مالیِ مدنظرتان دست نمی‌یابید.

این کتاب برای شما توضیح می‌دهد که چگونه پس‌اندازهای ناچیز خود را به سرمایه‌ای عظیم تبدیل کنید تا بتوانید باب میلتان زندگی کنید. برای رسیدن به آزادی و امنیت مالی فقط کافی است یاد بگیرید که پولتان را در جای مناسب سرمایه‌گذاری کنید. صحبت‌کردن دربارهٔ این موضوع آسان‌تر از انجام‌دادنش است، اما به هر حال قابل یادگیری است. اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید پولتان را به کار بگیرید و خودتان از آزادی مالی لذت ببرید!

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چگونه فصل‌های مختلف سال می‌توانند به تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری شما کمک کنند؟

۲. قبل از ترک شغل باید چقدر پول پس‌انداز کنید؟

۳. چرا خودباوری بهترین توصیه مالی است که به شما گفته می‌شود؟

خواندن خلاصه‌کتاب پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند سواد اقتصادی خود را افزایش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب پول

«برای رهایی از استرس‌های مالی چه مقدار پول نیاز دارید؟ ماهانه یک میلیون تومان، دو میلیون تومان یا بیشتر؟ قبل از هر چیزی واقع‌بین باشید و برای اهدافی که دست یافتنی نیستند، تلاش نکنید. در نهایت، اهداف شما به خودتان و آنچه می‌خواهید بستگی دارد.

در اینجا بر اساس اینکه می‌خواهید تا کجا پیش بروید، پنج هدف متفاوت بیان می‌شود:

هدف اول: بتوانید پول کافی برای پرداخت صورتحساب‌های ماهانه مانند اجاره، وام مسکن، مواد غذایی، انرژی و حمل و نقل تأمین کنید.

هدف دوم: بتوانید پول کافی برای نیازهای اساسی به علاوه مبلغی برای تفریح و لباس نو تهیه کنید.

هدف سوم: بتوانید پول کافی برای تضمین آزادی مالی خود تهیه کنید؛ بدین معنی که به قدری از سرمایه‌گذاری‌هایتان سود کسب کنید که نیازی به کار کردن مجدد نباشد.

میانگین هزینه‌های سالانه یک فرد بزرگسال در آمریکا حدوداً ۳۴ هزار و ۶۸۸ دلار است که اگر بخواهد این مبلغ را از سود سرمایه‌گذاری به دست آورد، باید چیزی در حدود ۶۴۰ هزار دلار در صندوق آزادی خود داشته باشد.

هدف چهارم: فقط برای فرار از کار کردن، سرمایه‌گذاری نکنید؛ بلکه در کنار آن برای بهبود سبک زندگی خود تلاش کنید. مثلاً اگر پول بیشتری به دست آورید، می‌توانید به تعطیلات بهتری بروید، در رستوران‌های بهتری غذا بخورید و در مجموع سبک زندگی مرفه‌تری داشته باشید.

هدف پنجم: آزادی مالی مطلق پیدا کنید؛ به این معنی که شما به قدری پول دارید که می‌توانید هر کاری را در هر زمانی که بخواهید، انجام دهید.

به اهداف ذکر شده فکر کنید، آن‌ها را بررسی نمایید و ببینید کدام یک با رؤیا و آرزوهای مالی شما سازگار است.

وقتی هدفتان مشخص باشد، می‌دانید برای آزادی مالی مدنظرتان به چه مقدار پول نیاز دارید. به این ترتیب می‌توانید به این فکر کنید که چگونه پول به دست آورید و شروع به سرمایه‌گذاری کنید.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۶۴۲۴۱
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

کتابی هست راهی از راهی پولدار شدن و رسیدن به آزادی مالی را نشان می‌دهد اما چگونگی پیاده آن به خودت بستگی دارد! یعنی مصمم باشی یا کوتاهی کنی یا درست پیش نروی و... افرادی که میخواهند پیشرفت کنند بخوانند👌

Amin trade
۱۴۰۱/۱۰/۳۰

چیز خاصی که قبلا نشنیده باشم داخلش نداشت فقط تاکید بر این داشت که خرد خرد پس انداز کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان