دانلود و خرید کتاب آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه (جلد اول) محمد احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه (جلد اول)

کتاب آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه؛ جلد اول، مفاهیم و درس‌ها نوشته محمد احمدی و دیگران است. این کتاب از سری آزمون‌های سازمان بورس و اوراق بهادار براساس استاندارد CFA است.

درباره کتاب آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه؛ جلد اول

گسترش و تحولات روزافزون بازارهای مالی از یکسو و پیچیده بودن مسائل مالی و به ویژه ابزارهای مالی جدید از سوی دیگر، موجب شده است تا اعتقاد و گرایش به مدارک حرفه‌ای در حوزه مالی و سرمایه‌گذ اری در سراسر جهان افزایش یابد. کشور ما نیز از این امر مستثنی نبوده و سازمان بورس و اوراق بهادار هرساله اقدام به برگزاری چندین نوبت آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه و اعطای گواهینامه‌های مختلف به علاقه‌مندان می‌کند.

فارغ از رویکرد کمی به برگزاری این گونه آزمون‌ها به لحاظ تعداد شرکت کنندگان و تعدد آزمون‌ها، اعتقاد به محتوای کیفی و انتخاب مناسب موضوعات و طراحی دقیق سوالات موجب خواهد شد تا دارندگان این مدارک توانایی و تمایز قابل قبولی برای فعالیت و حضور در بازارهای مالی داشته باشند. خوشبختانه تغییرات گسترده ساختاری و محتوایی گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه در ایران و نزدیک شدن آنها به مدارک معتبر بین‌المللی نظیر CFA و CIIA از مرداد ماه سال ۱۳۹۰ و هم‌زمان با برگزاری هفدهمین دوره برگزاری این آزمون‌ها، نوید بخش آینده‌ای روشن برای علاقه‌مندان و فعالان بازار سرمایه کشورمان خواهد بود.

در این راستا مرکز مدیریت مالی آریانا با تکیه بر تجارب خود در حوزه آموزش مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری و با همکاری انتشارات آریانا قلم، اقدام به تدوین مجموعه کتاب‌های آمادگی آزمون‌های اصول بازار سرمایه در ایران کرده است. خوشبختانه کسب نتیجه و قبولی خوانندگان کتاب در آزمون اصول بازار سرمایه باعث شد که این کتاب به عنوان منبع جامع این آزمون شناخته شود و هر ساله با توجه به تغییرات آزمون، اصلاحات لازم بر روی کتاب صورت پذیرد.

این کتاب راهنمایی کاربردی است برای کسانی که می‌خواهند این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

خواندن کتاب آمادگی آزمون تحلیل گری بازار سرمایه؛ جلد اول، مفاهیم و درس‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌های سازمان بورس و اوراق بهادار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۱۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان