دانلود و خرید کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر اس. جی. اسکات ترجمه محمد قصاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر اثر اس. جی. اسکات

کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

معرفی کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر نوشته اس. جی. اسکات و ربه‌کا لیورمور است که با ترجمه محمد قصاع منتشر شده است. کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر به شما یاد می‌دهد چگونه عملکرد ۶ بخش‌ مختلف زندگی‌تان را بالا ببرید.

درباره کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

فکر کنید چه خواهد شد اگر زندگی شما به‌جای بی‌نظمی، دستپاچگی و خستگی، هدفمند و مولد باشد و برای لذت بردن از چیزهای کوچک، فرصت زیادی داشته باشید. این یک رؤیا نیست و رسیدن به آن به پول زیادی نیاز ندارد (شاید هیچ هزینه‌ای نداشته باشد). برای این کار، شما فقط باید رویکردها، عادت‌ها و برنامه‌های روزانه‌ای را در خود پرورش دهید که بتواند شخصیت، کسب‌و‌کار و تعهدات شخصی‌تان را به‌خوبی در‌هم ادغام کند.

این کتاب ساختار و هدف ساده‌ای دارد. به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های ۲۰/۸۰ را در شش حوزۀ زندگی خود شناسایی کنید و به بهترین وجه از هر تجربه بهره‌مند شوید. ما راه‌حل‌های ساده‌ای به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید در فهرست کارهایی که باید انجام دهید، بدون نگرانی برای انجام همۀ آن‌ها، کارهایتان را انجام دهید و در فهرستتان تیک بزنید. این شش حوزه به شرح زیر است:

۱. انرژی (خواب و فعالیت‌های بازتولید نیرو)

۲. خوردن (تغذیۀ عمومی و برنامۀ غذایی)

۳. تمرین (شرکت در یک برنامۀ ورزشی و حرکت در طول روز)

۴. فعالیت‌های روزمره (کارهای تکراری، کارهای خانه و غیره)

۵. کار کردن (برای دیگران یا برای خودتان)

۶. تفریح (سرگرمی، استراحت یا یک کارِ خلاقانه)

این کتاب بر اساس این باور نوشته شده که روال‌ها و عادت‌های روزانه نه‌تنها آزادی‌های شما را سلب نمی‌کنند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا زندگی لذت‌بخش‌تر و پُرثمرتری داشته باشید.

خواندن کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کیفیت زندگی‌شان را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر

: ۸ دلیل برای ساخت و ایجاد یک روال روزانه

اگر فکر می‌کنید که ایجاد یک برنامه و روال روزانه، یک کارِ اضافۀ دیگر است، حق با شماست. در‌واقع، این هم یکی از چیزهایی است که باید به فهرست کارهای روزمره‌تان اضافه کنید.

پس از بیان جملۀ فوق باید تأکید کنیم که ما حس می‌کنیم داشتن برنامۀ منظم روزانه به همۀ جنبه‌های زندگی‌تان آزادی بیشتری می‌دهد؛ به‌جای پر کردن وقتتان با فعالیت‌های بی‌فایده، بیشتر به وظایفتان فکر خواهید کرد و مشخص می‌کنید که آیا آن کارها ارزش وقت شما را دارند یا نه.

سؤال اساسی این است: «چرا باید روال و برنامۀ روزانه داشته باشید؟»

اکنون با هشت دلیل آشنا می‌شوید که اهمیت داشتن برنامۀ روزانه را توضیح می‌دهند:

۱. روال روزانه باعث می‌شود اقدام نسبت به ایجاد یک عادت خاص راحت‌تر شود.

شروع عادت‌ها و روال‌های جدید سخت است، اما اگر تغییر کوچکی را به یک روال روزانۀ موجود اضافه کنید، به‌احتمال‌قوی می‌توانید سرعت خودتان را برای ادامۀ تغییر روال زندگی ادامه دهید؛ مخصوصاً در زمانی که حس می‌کنید دلتان می‌خواهد آن کار را رها کنید. روال‌ها و عادت‌های روزانه مفیدند، چون وقتی فرصتِ کم و محدودی دارید، به شما کمک می‌کند که به کمک روال و عادت، کارهایتان را سریع‌تر انجام دهید.

برای مثال، عادتِ ۱۵ دقیقه کتاب خواندن پیش از خواب به شما کمک می‌کند در سال چندین کتاب را مطالعه کنید. پیگیری این روال و عادت، هر‌چقدر هم که خسته و پُرمشغله باشید، راحت است؛ تنها کاری که باید بکنید، این است که هر شب ۱۵ دقیقه وقت به مطالعۀ کتاب اختصاص دهید. این کارِ ساده احتمالِ تبدیل‌شدن به عادتی همیشگی را افزایش می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
امیدِ ما این است که شما با پیروی از اصولی که در این کتاب معرفی شده است، توانایی پیدا کنید تا ذهنتان را فقط بر کارها و امورِ مهم متمرکز نگه‌دارید و به بهترین حالت خودتان تبدیل شوید؛ هر بار با یک عادت و با یک روال کوچک.
کاربر ۱۷۷۰۱۹

حجم

۱۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان