نظرات درباره کتاب خانه‌ی ارواح و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب خانه‌ی ارواح اثر ویرجینیا وولف

نظرات کاربران درباره کتاب خانه‌ی ارواح

۲٫۶
(۱۴۹)
پناه 66
خیلی گنگ سرد
کاربر ۷۲۲۲۷۳۷
داستان کتاب جالب بود. من از آخر کتاب خیلی خوشم اومد. ولی داستان رو خیلی زیاد خلاصه کرده بودن و بهتر بود حداقل ی مقدار از فضای داستانی کتاب رو باقی میذاشتن و کمتر خلاصه میشد.
دختر بهاری
واقعا اگه کسی از این کتاب چیزی فهمید به منم بگه؟ انگاری چندتا جمله رو الکی کنار هم گذاشته بودن تا یه متن ساخته بشه یه ستاره هم زیادش بود اونم واسه این دادم چون تا ستاره ندی نمیتونی نظرتو بنویسی نمیدونم شاید اصلش واقعا معنی داشته باشه و مشکل از ترجمه باشه اصلا انگاری از گوگل ترنسلیت ترجمه شده فقط از جمله ی آخر کتاب خوشم اومد جالب بود ولی در کل داستان های کوتاه بنظرم اصلا نمیتونن جذاب باشن مثلا توی 10 صفحه چه اتفاق جالبی میخواد بیفته🙄
Sowgand
از نظر من جالب نبود×
ملیح
واقعا بدرد نخور و مسخره
هلیا
بدک نبود
سینا
چِرت
Ftm Rezae
خیلی خیلی بد و نامفهوم
کاربر ۶۸۵۷۸۱۹
ترجمه خیلی بد....😖
esmaeil nosrati
خیلی جالب که کتاب های رایگانتون عموما در ۱۰ صحفه خلاصه میشن 😂چون رایگان هستن اینطور هست یا کلا حجمشون همین قدره
Mar__yam
بسیار زیبا... گنج مدفون اون زوج، عشق‌شون نسبت به هم بوده که به "نوری در دل" تشبیه شده و شادمانی اون زوج خاطرات و لحظه‌هایی بوده اونها از روی عشق‌شون نسبت به هم تجربه کردن... داستانی لطیف‌تر از این نخوانده بودم
کاربر ۴۷۹۹۰۸۷
ترجمه روان و جالبی ندارد.
A..M
نفهمیدمش ☹️💚
ترانه
کلمات بسیار قدرتمندند! با کمی قدرت تصور میتوانیم یک فیلم کوتاه را ببینیم. ولی مترجم محترم میتونستند حق اثر رو بهتر ادا کند...
کاربر ۳۲۳۹۸۴۱
گنگ و نامفهوم . هیچی ازش نمیشه فهمید
الهام حمیدی
موضوعش جالبه و شما رو غافلگیر میکنه، اگه کارای ویرجینیا وولف رو دوست دارین تحت تاثیر قرار میگیرین در واقع دلبستگی انسان واحساس وابستگی ش به تمام علائق وخاطراتش که جزئی از ماهیت انسانه چه باجسم مادی چه بدون اون... توصیه میکنم بخونین خوشتون میاد .
Ghomnam.313
کاملا نامفهوم👎
𝕤𝕒𝕕𝕒𝕗
به نظرم نویسنده این کتاب بیشتر به بازی با کلمات قلم خودش رو روان کرده و چندان به ساده و روان بودن متن تمایل نشون نداده و متن حالتی پیچیده و غیر روانی داره و درک و خوانش اون مقداری سخت هستش.
Sou_Ma
بی‌ سر و ته و بدردنخور. کلاً هیچی نفهمیدم از داستان، حالا نمیدونم مشکل از داستان بود یا از ترجمه. متاسفانه این اولین داستانی بود که از ویرجینیا وولف خوندم.
shahabielham9035
کتاب تصویر سازی جالبی داشت، شخصا خیلی به داستان کوتاه علاقه ای ندارم اما گاهی خواندن داستان کوتاه خوب است. داستان رمز آلودی بود.

حجم

۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
رایگان