بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب داره فاجعه می آد! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب داره فاجعه می آد! اثر ریچل هالیس

بریده‌هایی از کتاب داره فاجعه می آد!

نویسنده:ریچل هالیس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأی
۲٫۸
(۱۰)
تجربه هرکسی مربوط به خود اوست. همان‌طور که درد عمیق از دست دادن برای هر فردی، تجربه‌ای شخصی است، مسیری که برای شفا باید طی کنیم نیز تصمیمی شخصی خواهد بود.
:)
شد. درد این واقعیت که شما فقط یک لحظه با واقعیت فاصله داشته‌اید، درد این شکست را چندین برابر می‌کند ... پیروزی اینجا بود ... و اکنون ناگهان از شما دور شده است.
:)
ما هرگز به‌درستی نمی‌دانیم که زندگی امروزمان، در فردا نیز به همین شکل خواهد بود یا خیر. حتی نمی‌دانیم که ساعت دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد یا خیر. انسان هرگز نتوانسته است آینده را به‌طور دقیق پیش‌بینی کند؛ بااین‌حال از همه شما می‌خواهم به یاد داشته باشید که کنترل زندگی را از دست نداده‌اید ... چون شما از همان شروع هرگز کنترل را در دست نداشته‌اید.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
وقتی مردم کتابی که یک مرد آن را نوشته است را دوست نداشته باشند، می‌گویند که این، کتاب بدی است، اما وقتی چیزی که یک زن خلق کرده است را دوست نداشته باشند، می‌گویند او زن بدی است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
«هر بار زمین بخورم، بازهم از جا برخواهم خاست».
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
آنچه خوب است، همیشه خوب خواهد بود
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
تصور نکنید جوابی وجود ندارد یا مشکلی که شما با آن روبه‌رو هستید با سایر مشکلات فرق دارد، فقط راه دیگری را امتحان کنید.
:)
شاید بهتر باشد ازطریق پادکست‌ها درمورد موضوع موردنظرتان تحقیق کنید. شاید برای شما تماشای فیلم‌های یوتیوب مفید باشد. شاید شما در کلاس‌های دیجیتالی و آنلاین می‌توانید غرق آموختن مطالب شوید یا نوشتن در یک دفتر یا حتی برخی از روش‌های هنردرمانی می‌تواند برای شما مفید واقع شود. مهم نیست چگونه اطلاعات را به دست می‌آورید، فقط راه مناسب خود را بیابید.
:)
من فکر می‌کنم دلیل اینکه تقلای مردم برای یافتن راه‌حل برای مشکلاتشان به جایی نمی‌رسد، این است که آن‌ها از توری بزرگ برای شکار مشکلاتی کوچک استفاده می‌کنند. مثلاً اگر طلاق می‌گیرید و کتاب‌هایی درمورد طلاق می‌خوانید، شما در حال بررسی قسمت‌هایی از طلاق هستید که مدنظر نویسنده بوده است. آن‌ها نظرات خاص آن نویسنده هستند، نه مشکل شما یا زندگی واقعی‌تان. به‌جای دست انداختن به شبکه‌ای گسترده مانند «بهترین کتاب‌های طلاق» به مناطقی تمرکز کنید که بیشتر از همه با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنید. چیزهایی مانند طرد شدن، خیانت، اعتماد یا امانت‌داری. صد روش مختلف برای یادگیری درمورد چیزی که از سر گذرانده‌اید وجود دارد؛ مشکلاتی خاص که حل کردنشان برای شما سخت است؛ بنابراین در موضوعی که نیازمند کمک هستید جست‌وجو کنید، نه گروهی از مشکلات.
:)
تا زمانی که به ایده‌ها، تجربیات، چالش‌ها، استعدادها و مهارت‌های جدید خود اضافه کنید، همیشه قادر خواهید بود که فکر خود را درمورد آنچه می‌بینید تغییر دهید.
:)

حجم

۱۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان