بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم اثر کلی کوزو

بریده‌هایی از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

۳٫۵
(۲۰)
از ترس آن که دیگران بفهمند که ما در درونی‌ترین بخش وجود خود دارای ویژگی‌هایی منفی هستیم، به تدریج از ارزش و اهمیت این بخش‌ها کاسته و ظاهری دروغین و ماسکی برای خود می‌سازیم تا نشان دهیم و اثبات کنیم که ما آن چیزی که دوست نداریم، نیستیم
Elizee
تنها راه مقابله با ترس، زدن به دل ترس است.
کاربر ۵۲۲۸۷۱
لازم است در مورد این که چه کسی را و تا چه حد به داخل خانه راه می‌دهید، هوشیار و مراقب باشید. بعضی از افراد تنها اجازه دارند تا ایوان جلوی خانه بیایند. عده‌ای به داخل اتاق نشیمن شما دعوت می‌شوند. ممکن است برخی را به داخل آشپزخانه خود راه دهید. ممکن است به تعداد اندکی اجازه دهید تا به داخل اتاق خوابتان بیایند یا به داخل کمدهایتان نگاهی بیاندازند. عده‌ای هم هستند که به هیچ عنوان اجازه ندارند به خانه شما نزدیک شوند. دروازه ورودی قفل و کلون شده و در خانه بر روی آن‌ها بسته است.
Zohreh
«این شما هستید که به دیگران می‌آموزید که چگونه با شما رفتار کنند»
Zohreh
برای شروعی دوباره هرگز خیلی دیر نیست. شما چه سیزده ساله باشید، چه سی ساله و چه نود و سه ساله، اکنون زمان، زمان شماست. برای زندگی بر اساس یکپارچگی، ما باید روح خود را پذیرا شده و به حقیقت وجود خود توجه کنیم. اکنون زمان عمل است. یکپارچگی در عمل قدرتمندتر از هر چیزی است که می‌توانیم تصورش را بکنیم.
Zohreh
این که کسی را رها کنید به معنای این که او «بد» است یا وجودش «غلط» است نیست، بلکه به این معنا است که او برای این که در حال حاضر در زندگی شما باشد، شخص مناسبی نیست.
Zohreh
برای سر و سامان بخشیدن به شرایط بیرونی، از درون خود شروع به کار می‌کنیم - زیرا درهم ریختگی و بی‌نظمی درونی منجر به ایجاد آشفتگی بیرونی می‌گردد - ضروری است در بیرون از خود نیز دست به کار شویم زیرا در هم ریختگی بیرونی نیز منجر به آشفتگی درونی می‌گردد که خود می‌تواند به انسداد جزئی تا انفجاری عظیم در هر حیطه از زندگی شما بیانجامد.
Zohreh
رؤیاها و آرزوهایی که دارید، چه هوشیار و چه پنهان، در دسترس شماست - که اگر در دسترستان نبودند شما این رؤیاها و آرزوها را نداشتید.
Zohreh
هیچ چیزی به طور تصادفی هم‌زمان رخ نمی‌دهد.
Zohreh
اگر ایمان دارید هر آنچه که رخ می دهد در جهت رشد و تکامل روح شما است، پس می‌توانید آن هدیه را بیابید و پوشش‌ها را از روی خرد نهفته در آن موقعیت کنار بزنید. یافتن این هدیه نهفته، انتخاب شما و نیازمند تمرین است. اما چنانچه جستجو و یافتن این هدیه را انتخاب نکنید، به جای این که از هر موقعیت زندگی در جهت تزکیه و تعالی و رشد استفاده کنید، شرایط و موقعیت‌هایی که رخ می‌دهند این قدرت را می‌یابند تا از شما استفاده کنند. به خاطر داشته باشید، زندگی برای شما اتفاق نمی‌افتد بلکه به نفع شما اتفاق می‌افتد.
Zohreh

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
۵۲,۹۲۰
۴۰%
تومان