بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم اثر کلی کوزو

بریده‌هایی از کتاب چگونه در هر موقعیت انتخاب درست داشته باشیم

۳٫۴
(۱۹)
می‌ترسید که دیده شود، از حرف زدن و حتی نفس کشیدن می‌ترسید. شگردی که او برای محافظت از خود آموخته بود این بود که خود را نامرئی سازد؛ در هیچ چیز مشارکت نداشته باشد، ارتباطی برقرار نسازد یا هیچ احساسی را نشان ندهد و بیش از همه این که به هر قیمتی از مجادله و بحث اجتناب کند.
Elizee
قصه‌های شاه پریان ما به ما می‌گویند صبر داشته باش، دست نگه‌دار زیرا روزی چیزی معجزه‌وار به وقوع می‌پیوندد و ما را به پایان خوش قصه می‌رساند
Elizee
این شرایط سعی دارد چه چیزی را برای شما آشکار سازد؟
Elizee
اغلب اوقات ارتباط مستقیم قابل توجهی بین مشکلات فیزیکی ما و بینش‌هایی که لازم است تا درکشان کنیم، وجود دارد.
Elizee
عادت کرده‌ایم برای هر چیزی نظر دیگران را جویا شویم و به دنبال خشنود ساختن آنان باشیم. ما با نقطهٔ موثق مرجع خود قطع ارتباط کرده‌ایم زیرا همواره به این فکر می‌کنیم که: «تو» می‌خواهی که من چه کسی یا چه چیزی باشم؟
Elizee
شاهد بوده‌ام که آن‌ها مدت‌های زیادی در تلاش بوده‌اند تا دختران و پسرانی بی عیب و نقص و عالی باشند. آن‌ها نمی‌دانستند که کجا امیدها و آرزوهای والدینشان به پایان رسیده و آرزوهای خودشان آغاز می‌گردد.
Elizee
مدت‌های مدیدی است که ما از طرف بیرون راهنمایی و هدایت شده‌ایم؛ حتی زمان‌هایی که فکر می‌کردیم داریم از طریق نقطهٔ موثق مرجع خودمان هدایت می‌شویم، در حقیقت این صدا یا خواسته‌های دیگران بوده که ما را هدایت کرده است. ما سال‌های سال است که منطبق بر این صدا زندگی کرده‌ایم و فکر می‌کردیم که این صدا متعلق به خود ماست.
Elizee
. از ترس این که دیگران بفهمند ما دوست‌داشتنی و لایق نیستیم، خود را از آن‌ها دور می‌کنیم
Elizee
شور و شوق خود را نسبت آرزوهایمان از دست می‌دهیم و هیچ تلاش و تقلایی برای رسیدن به یک زندگی فوق‌العاده و شگفت‌آور نمی‌کنیم. چرا؟ زیرا باور نداریم لیاقت یک زندگی فوق‌العاده و شگفت‌آور را داشته باشیم یا باور نداریم که قادریم به این زندگی دست یابیم
Elizee
هرگاه احساس کامل نبودن و تکه‌پاره بودن می‌کنیم نیاز داریم برای گرفتن تأیید و اعتبار به بیرون از خود بنگریم
Elizee

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

حجم

۳۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۳ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
تومان