بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نسل چهارم بازاریابی | صفحه ۳ | طاقچه
۳٫۷
(۲۶)
ویژگی‌های ویدئوهایی را که بینندگان از آنها رد نمی‌شوند آشکار ساخت: آن ویدئوها شامل داستان‌ها، چهره‌های انسانی و تااندازه‌ای انیمیشن‌اند.
Farid Miri Rad
آنچه محتوای رسانه‌های اجتماعی را جذاب می‌کند این است که اختیاری و در زمان تقاضا قابل‌دسترسی است، که بدین معنی است که مشتریان خود انتخاب می‌کنند از محتوا در چه زمانی و در چه مکانی استفاده کنند.
Farid Miri Rad
معمولاً فردی که ازنظر جسمانی جذاب است تأثیر قوی در دیگران دارد. بنابراین، برندهایی که تلاش دارند تا در مشتریانشان تأثیر بگذارند باید جاذبه‌های فیزیکی‌ای داشته باشند که می‌تواند آنان را منحصربه‌فرد، گرچه نه بی‌عیب‌ونقص، کند. برای برندها، جاذبه‌های فیزیکی می‌تواند از هویت برندشان سرچشمه گیرد، مانند لوگویی که به‌خوبی طراحی شده یا تگ‌لاینی خوش‌ساخت.
Farid Miri Rad
: قدرت فیزیکی، خردگرایی، اجتماع‌گرایی، احساسات‌گرایی، تشخص و اخلاق‌گرایی. این شش ویژگی سازندهٔ انسان کامل است
Farid Miri Rad
تحقیق همدلانه مستلزم مشاهدهٔ شخصی، هم‌کلامی، بارش فکری و همکاری میان محققان و اعضای جامعه برای ترکیب مرتبط‌ترین بینش‌هاست. بنابراین، تحقیق همدلانه نزدیک‌ترین روش به انسان‌شناسی سنتی است.
Farid Miri Rad
برندهای دارای شخصیت انسانی شاید متمایزترین برندها بشوند
Farid Miri Rad
بازاریابان نه‌تنها نیازهای احساسی و عملکردی مشتریان را برآورده می‌سازند، بلکه به نگرانی‌ها و علایق پنهان آنان نیز توجه می‌کنند.
Farid Miri Rad
بازاریابان باید با این واقعیت جدید سازگار شوند و برندهایی را خلق کنند که همانند انسان‌ها رفتار می‌کنند -مهربان و دوست‌داشتنی اما آسیب‌پذیر.
Farid Miri Rad
ما همچنین براساس آمارهای بار چهار گروه متفاوت در صنعت را شناسایی می‌کنیم، که هریک مجموعه‌ای از بهترین روش‌های بازاریابی را نشان می‌دهند: مدیریت برند، مدیریت کانال، مدیریت خدمات و مدیریت فروش.
Farid Miri Rad
دِرِک راکر از مدرسهٔ مدیریت گلاک شکل اصلاح‌شده‌ای از آیدا را پیشنهاد می‌دهد و آن را چهار اِی می‌نامد. آگاهی، نگرش، عمل و عمل مجدد
Farid Miri Rad

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
۵۱,۸۰۰
۳۰%
تومان