بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نسل چهارم بازاریابی | صفحه ۲ | طاقچه
۳٫۷
(۲۶)
شرکت‌ها و برندهای پیروز آنهایی‌اند که لحظهٔ عامل شگفت‌انگیزی را به شانس واگذار نمی‌کنند. آنان عامل شگفت‌انگیزی را با طراحی ایجاد می‌کنند. به شکل بهره‌ورانه مشتریان را از آگاهی به دفاع هدایت می‌کنند. به‌صورت خلاقانه تعامل‌های مشتریان را از لذت به تجربه و به درگیری افزایش می‌دهند. آیا شما یکی از آنانید؟
Farid Miri Rad
فردی که به لحظهٔ عامل شگفت‌انگیزی دست می‌یابد دفاع خواهد کرد و خبرهای خوب را به افراد زیادی می‌رساند
Farid Miri Rad
. وقتی فردی انتظار خاصی دارد اما چیزی بیش از آن نصیبش می‌شود، این لحظهٔ عامل شگفت‌انگیزی است
Farid Miri Rad
اصل پارتو را در حکم قانونی سرانگشتی در نظر بگیرید: ۲۰ درصد برتر تمام سناریوهای ممکن را شاید ۸۰ درصد از مشتریان پیگیری کنند
Farid Miri Rad
دو نوع کانال وجود دارد: کانال‌های ارتباطاتی و فروش. کانال‌های ارتباطی شامل هر نوع کانالی می‌شود که انتقال اطلاعات و محتوا را تسهیل می‌بخشد، مانند تلویزیون، رسانه‌های چاپی، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های محتوا و مراکز تماس تلفنی. از طرفی دیگر، کانال‌های فروش شامل هر نوع کانالی که تراکنش‌ها را تسهیل می‌کند می‌شود، مانند فروشگاه‌های خرده‌فروشی، نیروی فروش، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، نمایندگان فروش ازراه‌دور و نمایشگاه‌های فروش.
Farid Miri Rad
در مرحلهٔ آگاهی، نقاط تماس مشتری شامل یادگیری دربارهٔ محصول می‌شود، درحالی‌که در مرحلهٔ عمل، نقاط تماس مشتری شامل خرید محصول، استفاده از محصول و عرضهٔ خدمت مرتبط با آن است.
Farid Miri Rad
سرعت تحویل به اندازهٔ خود خدمات یا محصولات مهم است
Farid Miri Rad
بازاریابان باید مشتریان را در هر گام از راه ازطریق کانال‌های فیزیکی و آنلاین هدایت کنند. همچنین باید در هر زمان و هر مکان که مشتری در مسیر خریدش تصمیم به خرید می‌گیرد در دسترس باشند.
Farid Miri Rad
بازاریابان بیشتروبیشتر درحال ایجاد تغییر جهت حرکت از تبلیغات به بازاریابی محتوایند. تغییر جهت در طرز فکر موردنیاز است. به‌جای عرضهٔ پیام‌های ارزش‌های پیشنهادی، بازاریابان باید محتوایی را توزیع کنند که برای مشتریان مفید و باارزش باشد. در ایجاد بازاریابی محتوا، بازاریابان اغلب بر تولید محتوا و پخش محتوا تمرکز می‌کنند. اما بازاریابی محتوای خوب نیازمند فعالیت‌های مناسب پیش‌تولید و پساتوزیع نیز هست. بنابراین، هشت گام اصلی در بازاریابی محتوا وجود دارد که بازاریابان باید برای شروع گفت‌وگوهای مشتریان بردارند.
Farid Miri Rad
سه دستهٔ اصلی کانال‌های رسانه‌ای که بازاریابان محتوا می‌توانند استفاده کنند وجود دارد: تحت مالکیت، پولی و رسانهٔ اکتسابی
Farid Miri Rad

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان