بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نسل چهارم بازاریابی | صفحه ۴ | طاقچه
۳٫۷
(۲۶)
یکی از اولین چارچوب‌ها که در سطح گسترده‌ای برای توضیح مسیر مشتری مورد استفاده قرار گرفته است آیداست: توجه، علاقه، اشتیاق و عمل. آیدا را ای. اِس‌تی. اِلمو لوئیس، پیشتاز عرصهٔ تبلیغات و فروش، ابداع کرد و برای اولین‌بار از آن درزمینهٔ تبلیغات و فروش استفاده شد
Farid Miri Rad
آیداست: توجه، علاقه، اشتیاق و عمل. آیدا را ای. اِس‌تی. اِلمو لوئیس، پیشتاز عرصهٔ تبلیغات و فروش، ابداع کرد و برای اولین‌بار از آن درزمینهٔ تبلیغات و فروش استفاده شد.
Farid Miri Rad
سؤالات چگونه شرکت شما می‌تواند با استفاده از نقش جوانان در مقام پذیرندگان اولیه و روندگذار سهم ذهنی بیشتری به دست آورد؟ چگونه شرکت شما می‌تواند سهم بازار خود را با استفاده از نفوذ زنان در خانه رشد دهد؟ شرکت شما چگونه می‌تواند نت‌وندان را شناسایی و از آنها برای رسیدن به سهم قلبی بیشتر بهره‌برداری کند؟
Farid Miri Rad
جوانان، زنان و نت‌وندان را در مدت طولانی شرکت‌ها و کسب‌وکارها در حکم بخش‌های مشتری مجزا به‌دقت بررسی و درباره‌شان تحقیق کرده‌اند. قدرت جمعی آنها، به‌خصوص به‌منزلهٔ تأثیرگذارترین بخش‌ها در عصر دیجیتال، تقریباً بررسی نشده است.
Farid Miri Rad
گفت‌وگوهای اتفاقی دربارهٔ برندها دارای اعتبار بسیار بالاتری از کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند است.
Samane Ashrafi
گفت‌وگوهای اتفاقی دربارهٔ برندها دارای اعتبار بسیار بالاتری از کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند است.
IAmSaoshyant
advocacy: به صحبت یا نوشتن در حمایت از برند یا محصولی و پخش تبلیغات شفاهی مثبت به دیگر افراد در فضای آنلاین گفته می‌شود
Afshin khosoosi
در آینده، رساندن پیام برند به مشتری بسیار دشوارتر خواهد بود. توجه مشتری کمیاب خواهد شد؛ درنتیجه، برای مشتریان فقط برندهایی ارزش گوش فرادادن و دفاع خواهند داشت که دارای عامل شگفت‌انگیزی باشند. دوم، بازاریابان باید گفت‌وگو دربارهٔ برند را در جوامع مشتریان علی‌رغم نداشتن کنترل بسیار بر نتایج و پیامدهای این گفت‌وگوها ایجاد کنند. بازاریابان باید اطمینان یابند که هنگامی‌که مشتریان نظرات دیگران را دربارهٔ برند جویا می‌شوند، مدافعان وفاداری حضور داشته باشند که بتوانند تصمیم‌های مشتریان را در جهت موردنظر برند هدایت کنند.
جواد محمدی
اتصال، به همراه وجود ابزارها و صفحه‌نمایش‌های بی‌شمار، باعث سردرگمی نیز می‌شود. اتصال توانایی تمرکز مشتریان را مختل و اغلب تصمیم‌گیری آنان را محدود می‌کند. بنابراین، بسیاری از مشتریان تصمیم‌های خرید خود را با پیروی از خرد جمعی می‌گیرند. این مسئله با سطح پایین اعتماد مشتریان به تبلیغات و همچنین زمان محدود آنان برای مقایسهٔ قیمت‌ها و کیفیت‌ها بیشتر تشدید می‌شود. به‌علاوه، چون گرفتن توصیه از دیگران بسیار آسان است، اهمیت تبلیغات شفاهی در تصمیم‌گیری نهایی خرید روبه‌رشد است. این تصویری از مشتریان آینده است -متصل ولی سردرگم.
جواد محمدی
در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، مشتریان اساساً با سه عامل تحت تأثیر قرار می‌گیرند. اول، آنان با ارتباطات بازاریابی در رسانه‌های گوناگون همانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپ‌شده و روابط‌عمومی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. دوم، آنان با نظرات دوستان و خانواده‌شان ترغیب می‌شوند. سوم، همچنین آنان براساس تجربیات گذشته‌شان دانشی شخصی و نگرشی دربارهٔ برندهایی خاص دارند.
جواد محمدی

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۸۳۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
۵۱,۸۰۰
۳۰%
تومان