بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ده روز با داعش | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ده روز با داعش اثر علی عبداللهی

بریده‌هایی از کتاب ده روز با داعش

۴٫۴
(۲۰۴)
وقتی بمیرم، خدای مهربان با من تصفیه حساب خواهد کرد. از من خواهد پرسید: دروغ گفته ای؟ شراب نوشیده‌ای؟ آیا حقه‌بازی کرده‌ای و دیگران را آزار داده‌ای؟ به‌همین دلیل حالا خیلی راحت سعی می‌کنم انسان بهتری باشم
bookman:)
برطرف کردن اشتباه بیشتر از ادامه‌دادن به اشتباه و تدوام دیوانگی نیاز به شهامت دارد.
MhmD
اگر به فرض تروریستی نبود، آمریکا خودش دست به کار می‌شد و تروریست می‌تراشید. آن‌ها گاهی همین کار را انجام می‌دهند.
H
در ۲۰۰ سال اخیر حتی یک‌بار هم شده که، یک کشور عربی به یک کشور غربی حمله کرده باشد؟ مهاجمان همیشه قدرت‌های بزرگ اروپایی بوده‌اند. میلیون‌ها غیرنظامی عرب در این حملات وحشیانه به قتل رسیدند. در عوض درباره‌ی قساوت مسلمانان، همه‌چیز وارونه جلوه داده شده است و به هر دستاویزی متوسل می‌شوند و این درحالی است که غرب بسیار بی‌رحم‌تر از آن‌ها بوده است.
reza
محمد (ص) بر خلاف شما همیشه به‌دنبال راه‌هایی بود که برده‌ها به شهروندی واجد حق و حقوق تبدیل شوند. این‌گونه بود که بلال اولین مؤذن اسلام شد.
محمدحسین
صعود تمدن غرب که از ۵۰۰ سال پیش شروع شد، به هیچ‌وجه مبتنی بر نوع‌دوستی و دیگرخواهی نبود. این پیشرفت، هیچ‌گاه از طرح ایده‌های متمدنانه برای بقیه‌ی دنیا ناشی نمی‌شود، بلکه بر پیگیری قاطعانه‌ی منافع اقتصادی‌شان استوار است و بر قساوت نیروهای نظامی و ارتش‌شان.
محمد علی
در وصف خداوند در قرآن هیچ کلمه‌ای بیشتر از کلمه‌ی "بخشندگی" نیامده است. ۱۱۳ سوره از ۱۱۴ سوره‌ی قرآن با این جمله شروع می‌شوند: «به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان.»
MhmD
این مسلمانان نبودند که «جنگ مقدس» را به راه‌ انداختند و در جنگ‌های صلیبی بیش از چهار میلیون مسلمان و یهودی را قتل عام کردند. این مسیحیان بودند که در اورشلیم تا قوزک پا فرو رفته در خون، از معابر گذشتند تا عاقبت ‌گریان اما خوش اقبال به آرامگاه نجات‌دهنده‌شان قدم گذاشتند. این مسلمانان نبودند که به نام تشکیل مستعمره در آفریقا و آسیا ۵۰ میلیون انسان را قتل عام کردند. این مسلمانان نبودند که در جنگ‌های جهانی اول و دوم، کم‌وبیش ۷۰ میلیون کشته به‌جا گذاشتند و این مسلمانان نبودند که ده میلیون اسلاو و شش میلیون یهودی، هموطن، همسایه و دوست را ناجوانمردانه و مفتضحانه به قتل رساندند، بلکه ما آلمانی‌ها بودیم.
unze
برای افکار عمومی غرب دشوار است پشت که پرده‌ی چنین بازی مسخره‌ای در سیاست غرب را ببینند. افکار عمومی واقعاً فکر می‌کند که ما «آدم خوب‌ها» هستیم
arash
سپس برای ما تعریف می‌کند که پیکارجویان فقط به‌تنهایی به دولت اسلامی نمی‌آیند، بلکه (گاهی) با تمام افراد خانواده‌شان به اینجا می‌آیند. هر پیکارجویی که خانواده دارد می‌تواند آن‌ها را با خودش به اینجا بیاورد و یک خانه در اختیارش قرار می‌گیرد. حقوق ثابت هم دارند. پیکارجویان و کارمندان دولت بابت خدمات درمانی چیزی نمی‌پردازند. خیلی چیزها بهتر از آن چیزی است که رسانه‌های غربی نشان می‌دهند. بسیاری چیزها مثل زندگی در شرایط عادی و حتی در شرایط عالی است. بعضی از خانواده‌ها فقط در تعطیلات به اینجا می‌آیند تا از اقوام خود دیدن کنند و بعد دوباره به کشورشان برمی‌گردند
Alireza

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان