بریده‌های کتاب ده روز با داعش
عربستان سعودی وجود ندارد، بلکه فقط آمریکای سعودی موجودیت دارد.
رفتنی
در ۲۰۰ سال اخیر حتی یک‌بار هم شده که، یک کشور عربی به یک کشور غربی حمله کرده باشد؟ مهاجمان همیشه قدرت‌های بزرگ اروپایی بوده‌اند. میلیون‌ها غیرنظامی عرب در این حملات وحشیانه به قتل رسیدند. در عوض درباره‌ی قساوت مسلمانان، همه‌چیز وارونه جلوه داده شده است و به هر دستاویزی متوسل می‌شوند و این درحالی است که غرب بسیار بی‌رحم‌تر از آن‌ها بوده است.
محدثه
او با تأمل به من می‌گوید: «حق با شماست، ما بی‌رحم هستیم، اما ما این کار را علنی انجام می‌دهیم، ولی شما پنهانی و زیرزیرکی. داعش شاید ۳۰۰۰۰ عراقی را کشته باشد، بوش ۵۰۰۰۰۰ نفر را کشته.»
reza
«کسی که مقتدر است می‌تواند بخشنده باشد. کسی که ضعیف است باید گرگ باشد.»
arash
این مسلمانان نبودند که به نام تشکیل مستعمره در آفریقا و آسیا ۵۰ میلیون انسان را قتل عام کردند. این مسلمانان نبودند که در جنگ‌های جهانی اول و دوم، کم‌وبیش ۷۰ میلیون کشته به‌جا گذاشتند و این مسلمانان نبودند که ده میلیون اسلاو و شش میلیون یهودی، هموطن، همسایه و دوست را ناجوانمردانه و مفتضحانه به قتل رساندند، بلکه ما آلمانی‌ها بودیم.
omid.z
گویا انیشتین زمانی گفته است، دو چیز را هرگز نهایتی نیست: «یکی کائنات و دیگری حماقت بشری.» در مورد جهان هستی یا کائنات خود او هم نسبت به درستی گمان خود، کاملاً مطمئن نبود، اما در مورد بی‌کرانگی حماقت بشری، هنوز خلاف گفته‌ی او ثابت نشده است.
einlam
اما با شیعیان عراق و ایران که می‌خواهند شیعه باقی بمانند چه می‌کنید؟ خب، همگی اعدام می‌شوند.
bookman:)
ژان کوکتو نویسنده‌ی فرانسوی می‌گوید: «پاکی یک انقلاب، حداکثر تا دو هفته دوام دارد.
arash
یعنی چنانچه ۸۰ میلیون شیعه‌ی ایرانی، عراقی و سوری پشیمان نشوند و داوطلبانه به سنت نپیوندند، همگی کشته می‌شوند؟ درست است، قطعاً همین‌طور است. ۸۰ میلیون نفر؟ اگر لازم باشد. (می‌خندد) منظورم این است که، چطور بگویم، خیلی باحال به‌نظر می‌رسد... واقعاً باحال به‌نظر می‌رسد.
arash
جنگ، ترورِ ثروتمندان و ترور، جنگِ فقراست
einlam

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۳۵صفحه بعد