بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ده روز با داعش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ده روز با داعش اثر علی عبداللهی

بریده‌هایی از کتاب ده روز با داعش

۴٫۴
(۲۰۴)
درس عبرت گرفته‌ام که برای یافتن حقیقت همیشه باید با هر دو طرف صحبت کنم. حتی اگر دنیا پیشاپیش رأی خود را صادر کرده باشد.
MhmD
ویکتورهوگو، یک فرانسوی دیگر درباره سربازانی می‌نویسد که بچه‌ها را به طرف هم پرتاب می‌کردند و با نوک سرنیزه‌های‌شان آن‌ها را در هوا می‌گرفتند. در ازای هرگوش در نمک خوابانده، ۱۰۰ سو (معادل پانصد سنت امروزی) ، به عامل آن می‌دادند.
محمد علی
تروریست‌ها آدم‌های رذل و نخاله‌هایی هستند که سیاست آمریکا همواره به آن‌ها نیاز دارد تا مداخله‌های نظامی‌اش، ظاهری مشروع به خود بگیرد.
H
من درباره‌ی خشونت و بی‌رحمی داعش صحبت می‌کنم و در حالی که فردریک نگاهم می‌کند یک به یک نام می‌برم. می‌پرسم آیا این اعمال هیچ نسبتی با قرآن دارد که سوره‌هایش به‌طور معمول با این کلمات شروع می‌شود: «به نام خداوند بخشنده و مهربان» . پس بخشندگی داعش کجاست؟ داعش با این همه بی‌رحمی چطور می‌تواند ادعا کند که به کتاب خدا عمل می‌کند؟ این پرسش بگویی نگویی عبور از خط قرمز محسوب می‌شود. بن‌لادن جوان یک پاسخ ساده می‌دهد: «کسی که مقتدر است می‌تواند بخشنده باشد. کسی که ضعیف است باید گرگ باشد.»
Alireza
آیا به قدر کافی در این مسئله تأمل کرده‌ایم که در درون کسی که کمربند انفجاری به خودش می‌بندد و به هوا می‌رود، پیش از این اقدام چه اتفاقی افتاده است؟
Fatimaflower2000
ما صد نفری بودیم و آن‌ها حدود هزار نفر. آن‌ها هواپیما، تانک، توپخانه‌ی سنگین و چه می‌دانم، همه‌چیز در اختیار داشتند. در نهایت مثل مرغ‌های رمیده فرار می‌کردند و دقیقاً همین اتفاق برای ایرانی‌ها هم خواهد افتاد.
arash
ترور با اسلام همان‌قدر بی‌ارتباط است که تجاوز با عشق.
محمدحسین
لوییس د باودیکور، نویسنده و مستعمره‌نشین فرانسوی یکی از وحشی‌گری‌های بی‌شمار فرانسویان در الجزایر را چنین شرح می‌دهد: «اینجا یک سرباز از سر شوخی و تفنن، پستان یک زن را برید، آنجا سرباز دیگری پاهای یک بچه را گرفت و سرش را به دیوار کوبید و خرد و خمیر کرد.»
محمد علی
این مسلمانان نبودند که در جنگ‌های جهانی اول و دوم، کم‌وبیش ۷۰ میلیون کشته به‌جا گذاشتند و این مسلمانان نبودند که ده میلیون اسلاو و شش میلیون یهودی، هموطن، همسایه و دوست را ناجوانمردانه و مفتضحانه به قتل رساندند، بلکه ما آلمانی‌ها بودیم
arash
ژان کوکتو نویسنده‌ی فرانسوی می‌گوید: «پاکی یک انقلاب، حداکثر تا دو هفته دوام دارد.»
Morteza

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان