بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر ظریف بیخیالی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون

بریده‌هایی از کتاب هنر ظریف بیخیالی

۳٫۶
(۲۷۸)
اما انسانی که واقعاً برای خودش ارزش قائل است قدرتمندانه با جنبه‌های منفی شخصیتش روبه‌رو می‌شود و برای بهبودشان کاری می‌کند. دست آخر یک جایی این افراد مجبور می‌شوند که با مشکلاتشان روبه‌رو شوند و در اینجاست که مشکلات و میزان دردناک بودنش را مشاهده می‌کنند.
آناییک
پیکارهای ما تعیین‌کنندهٔ موفقیت‌های ما هستند. مشکلات نه تنها خالق شادی‌های ما هستند، بلکه مشکلاتی سطح بالاتر را برایمان به ارمغان می‌آورند. همان‌گونه که می‌بینید این یک مارپیچ صعودی بی‌انتهاست و اگر فکر می‌کنید هر جایی که دلتان خواست می‌توانید توقف کنید و بیخیال صعود شوید، آن‌وقت فکر می‌کنم یک نکته مهم را نفهمیده‌اید چون لذت کل داستان در خود صعود است.
شهرزاد
شادی واقعی تنها آن زمانی اتفاق می‌افتد که مشکلاتی که دوست دارید با آن‌ها سروکله بزنید را پیدا کنید.
شهرزاد
درد و رنج گریزناپذیر هستند و ما باید از مقاومت در برابرشان دست‌برداریم.
Shadi.?
داشتن یک زندگی شاد این است که شغل بهتر، ماشین گران‌تر، همسری زیباتر و غیره داشته باشیم. این القائات باعث می‌شود ما زندگی‌مان را وقف دویدن به سمت سراب‌هایی از خوشبختی و رضایت کنیم. کلید یک زندگی خوشبخت این نیست که بیشتر تلاش کنید، بلکه این است که کمتر تلاش کنید، اما در عوض، تلاشتان در جهت به دست آوردن خواسته‌های درونی و مهمتان باشد.
ریبوارخالدی
درگذشته وقتی پدربزرگ‌های ما احساس بدی داشتند با خود می‌گفتند که: ((خدایا چه روز مزخرفی! ولی بیخیال برویم سرکارمان.)) اما امروزه وقتی ما حتی برای ۵ دقیقه دچار حال بد می‌شویم با یک چرخ در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با صدها عکس از انسان‌های خوشبخت رو به رو می‌شویم و با خود فکر می‌کنیم که حتماً مشکل کار از ماست! این قسمت ماجراست که ما را در مشکل می‌اندازد و باعث می‌شود احساس گناه، استرس و عصبانیت کنیم.
mahdi
ناگهان به این نگرش رسیدم که اگر دلیلی وجود ندارد که کاری را انجام دهم پس هیچ دلیلی هم وجود ندارد که من کاری انجام ندهم
hamid
احساسات منفی نوعی دعوت به عمل است و در مقابل احساسات مثبت پاداش انجام دادن کارهای درست است.
شهرزاد
حال که قرار است ما رنج بکشیم پس بهتر است این رنج‌ها را در راه‌هایی بکشیم که واقعاً ارزشش را دارد. ا
mahdi
خوشبختی و شادمانی به تلاش زیادی نیاز دارد. از درون مشکلات است که شادمانی سروکله‌اش پیدا می‌شود. شادی واقعی از راه انتخاب و مدیریت پیکارهای زندگی به دست می‌آید. اگر اندام متناسبی می‌خواهید، به آن نمی‌رسید مگر اینکه به استقبال درد و رنجی که حاصل ساعت‌ها کار در باشگاه است بروید. اگر خواهان یک کسب‌وکار عالی هستید باید سختی کارآفرین شدن، شکست‌های پی‌درپی و ساعت‌های کاری زیاد را به جان بخرید.
شهرزاد

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان