دانلود کتاب صوتی برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب) اثر اش علی

دانلود و خرید کتاب صوتی برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب)

نانوکتاب صوتی برتری ناعادلانه نوشته اش علی و حسن کوبا با گرداوری گروه گردآوری و ترجمه سبکتو و صدای دادبه دادمهر منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی برتری ناعادلانه

کتاب برتری ناعادلانه نشان می‌دهد چگونه همه‌ ما از چیزی برخوردار هستیم که می‌تواند سکوی جهش ما به موفقیت باشد. نویسندگان کتاب، اَش علی و حسن کوبا، با اتکا به تجربه‌ گسترده‌ خود در دنیای استارتاپ، به تشریح مزایای شخصی مختلف و نحوه‌ استفاده از آن‌ها در کسب‌وکارتان می‌پردازند. فرقی نمی‌کند در کجای مسیر استارتاپ باشید، برتری ناعادلانه به شما کمک می‌کند آنچه که به شما دست برتر را می‌دهد شناسایی کنید و این‌که چگونه می‌توانید فورا از آن به نفع خودتان استفاده کنید.

 شنیدن کتاب برتری ناعادلانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه مدیریت و کسب‌وکار مخاطبان این اثر هستند.

 درباره نویسندگان کتاب برتری ناعادلانه

اَش علی متخصص رشد، کارآفرین و سرمایه‌گذار فرشته با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت فناوری است. حسن کوبا هم کارآفرین است و حوزه‌های تخصصی او شامل رشد، بازاریابی، فناوری و جذب سرمایه می‌شود. اش و حسن از تخصص خود برای کمک به صدها استارتاپ و بنیان‌گذار در سراسر جهان استفاده کرده‌اند و در رویدادهای TEDx، Startup Grind، Salesforce و Ernst & Young سخنرانی کرده‌اند. برتری ناعادلانه اولین کتاب آن‌ها محسوب است.

درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان