دانلود کتاب صوتی قفس شیشه ای با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قفس شیشه ای اثر نیکلاس کار

دانلود و خرید کتاب صوتی قفس شیشه ای

نویسنده:نیکلاس کار
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قفس شیشه ای

کتاب صوتی قفس شیشه ای اثری از نیکلاس کار، نویسنده کتاب کم عمق‌ ها؛ اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟، است. او در این اثر در تلاش است تا با بررسی جنبه‌های مختلف زندگی در عصر معاصر، پاسخی برای این سوال پیدا کند: کامپیوتر و اتوماسیون چه بلایی سرمان می‌آورد؟

نسخه صوتی این اثر را با ترجمه امیر سپهرام و صدای فریاد موسویان بشنوید و درباره جنبه‌های مختلف زندگی خودکار و اتوماتیک تامل کنید.

درباره کتاب صوتی قفس شیشه ای

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم با دنیایی که حتی چندسال پیش وجود داشت، بسیار متفاوت است. نمی‌توان تاثیر سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای کامپیوتری را بر زندگی بشر نادیده گرفت. هر روز با تکنولوژی جدیدی مواجه می‌شویم که زندگی را برای ما آسان‌تر می‌کند. اگر بخواهیم به جنبه‌های مثبت اتوماسیون توجه کنیم می‌توانیم به ساده‌تر شدن بسیاری از کارهای روزانه خودمان اشاره کنیم که به واسطه کامپیوترها انجام می‌شوند. اما آیا می‌توان تاثیر آن را در همین سادگی زندگی خلاصه کرد؟ 

نیکلاس کار معتقد است که کامپیوتر و اتوماسیون علاوه بر این سادگی که به زندگی‌ها آورده‌اند، تاثیرات دیگری هم دارند. در حقیقت او استفاده از تکنولوژی، کامپیوترها و اتوماسیون را مانند شمشیر دو لبه‌ای می‌داند که هم دارای وجوه مثبت و هم وجوه منفی است. او در کتاب قفس شیشه ای نگاهی به اتوماسیون می‌اندازد و ابعاد گوناگون آن را بررسی می‌کند. او از مزایا و معایب تکنولوژی‌های خودکار می‌گوید و اعتقاد دارد هرچند آن‌ها زندگی را به طور کلی آسان‌تر کرده‌اند، اثرات عمیق‌تری هم دارند که برای انسان مفید نیستند و در حقیقت یکی از عناصر اصلی حیات را از آن می‌دزدند. 

نیکلاس کار در کتاب صوتی قفس شیشه ‌ای نظریه‌های زیادی را بررسی می‌کند. او برای بیان مقصودش از افراد بسیاری کمک می‌گیرد و سخنان آن‌ها را بیان می‌کند. افرادی مانند «آلن تورینگ»، «هانا آرنت»، «میهای چیکسنت میهای» و «کورت ونه‌گات». اما می‌توان «کارگر» را از مهم‌ترین دغدغه‌های او دانست. چرا که اتوماسیون تهدیدی است برای بسیاری از کارها. مشاغلی که پیش از این به کمک نیروهای انسانی پیش می‌رفتند حالا باید با کامپیوترها بجنگند و افراد باید سخت تلاش کنند تا جایگاه خود را در این میان از دست ندهند.

او که پیش از این با کتاب کم عمق ها؛ اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟ به کاوش در اثرات اینترنت بر زندگی پرداخته بود، حالا به کامپیوترها، تکنولوژی و اتوماسیون می‌پردازد البته که زبان ساده کتاب کمک کرده است این اثر، برای تمام علاقه‌مندان به مباحث حوزه کامپیوتر و تکنولوژی جذاب باشد. 

کتاب صوتی قفس شیشه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قفس شیشه ای را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های تکنولوژی و کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره نیکلاس کار 

نیکلاس کار، در سال ۱۹۵۹ متولد شد. او نویسنده آمریکایی است که در حوزه مسایل مربوط به تکنولوژی، تجارت و فرهنگ می‌نویسد. او رد سال ۲۰۰۳ و با انتشار مقاله‌ای در ژورنال تجاری دانشگاه هاروارد موفق شد تا نام خود را به عنوان نویسنده‌ای مطرح بر سر زبان‌ها بیاندازد. کتاب دیگر او کم عمق ها؛ اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟ نام دارد که سبب شد تا او را به عنوان نامزد نهایی جایزه پولیتزر غیرداستانی در سال ۲۰۱۱ بشناسند. 

درباره فریاد موسویان

فریاد موسویان متولد ۱۳۶۵ شاعر، ترانه‌سرا و گوینده کتاب‌های صوتی است. او لیسانس روان‌شناسی بالینی خود را از دانشگاه خوارزمی گرفته است و مقطع کارشناسی ارشد زبان‌شناسی را در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است. ده‌ها کتاب شعر و داستان و روان‌شناسی و ... را با صدایی گرم و لحنی گیرا صوتی کرده است. صدای او بسیار قوی است و همین موضوع طرفداران خاص خود را در بین علاقه‌مندان به کتاب صوتی دارد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۹۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان