دانلود کتاب صوتی دوازده (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوازده (خلاصه کتاب) اثر راد واگنر

دانلود و خرید کتاب صوتی دوازده (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی دوازده (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی دوازده نوشته راد واگنر و جیمز هارتر است. در این کتاب شما ویژگی‌های یک مدیر عالی را می‌شنوید. 

تقریبا همه مدیران دوست دارند که کارمندان‌شان با حداکثر بهره‌وری کار کنند و از بودن در آن شرکت خوشحال باشند. اما آیا چنین ویژگی‌هایی به طور ناگهانی ظاهر می‌شوند؟ البته که نه. این وظیفه مسئول شرکت است که چنان شرایط ویژه‌ای ایجاد کند که کارمندان از بودن در کنار او راضی باشند. اما چطور می‌توان این شرایط را ایجاد کرد؟ اصلا چنین شرکتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این میکروکتاب ۱۲ ویژگی را می‌خوانید که یک شرکت باید برای افزایش بهره‌وری کارمندان داشته باشد. پس اگر می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنید یا مدیر یک شرکت هستید. این کتاب برای شماست.

شنیدن کتاب دوازده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار  ومدیران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان کتاب دوازده

راد واگنر، یکی از مدیران موسسه گالوپ، سخنران، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه یوتا است و قبلا مدیر تحقیقات روزنامه‌های پورتلند پرس و ساندی تلگرام بوده است. او به طور تخصصی در زمینه همکاری شرکت‌ها با کارمندان کار می‌کند و مشاور ارشد کارخانه‌های بزرگ است.

جیمز هارتر، دانشمند ارشد موسسه گالوپ است. او نویسنده اصلی یا نویسنده همکار بیش از ۱۰۰۰ مقاله پژوهشی، دانشگاهی و مطبوعاتی تجاری است. از زمان شروع کار خود در موسسه گالوپ در سال ۱۹۸۵، دکتر هارتر نویسنده همکار در کتاب «سیگمای انسانی خود را مدیریت کنید» بود و تحقیقات مورد نیاز کتاب «ابتدا تمام قوانین را بشکنید، حال سطل شما چقدر پر است؟» را فراهم کرده است. دکتر هارتر دانش‌آموخته دانشگاه نبراسکا در لینکولن است.

بخشی از کتاب دوازده

اجازه دهید همه بدانند چه انتظاری از آن‌ها دارید

مدیران ماهر تلاش‌های فردی را با هم ترکیب می‌کنند تا بزرگ‌ترین نتایج جمعی ممکن را به دست آورند؛ و برای این کار ابتدا مطمئن می‌شوند که همه افراد به سمت هدف مشترکی گام برمی‌دارند. چرا که هماهنگ‌سازی، دستاوردهای ملموسی به همراه دارد.

داشتن استعداد به تنهایی تضمین کننده بهترین عملکرد نیست، حتی اگر آنها عملکردهای انفرادی درخشانی داشته باشند. گروهی متشکل از افراد متوسط که می‌دانند چگونه با هم کار کنند، در طولانی مدت از مجموعه‌ای از کارکنان درخشان ولی جدا از هم سبقت می‌گیرند. کلید اصلی در ایجاد دستاوردهای تیمی موثر این است که همه را حول محور موضوع واحدی جمع کنید؛ و در درجه اول و مهم‌تر از همه، روی هدف مشترکی تمرکز کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان